כל מה שכדאי לדעת על מתיחת פנים

כל מה שכדאי לדעת על מתיחת פנים

בחלוף השנים חלים כל מיני שינויים במבנה הפנים שלכן, אשר מביא לכדי צניחתן ולהיווצרות של יתרת עור ולהגחה של קמטים באזור הפנים שלכן. השינויים אשר מתרחשים בתוך רקמת הפנים שלכן הן משום שקיימת התדלדלות של השומן התת עורי, המעטה בסיסי קולגן ואלסטין – אשר מעודדות והן נמצאות תחת העור שלכן.

מהו ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים מתבצע בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות בהתאם לפעולות המבוצעות במהלך הניתוח. ניתן, במקרים מסוימים לכלול בניתוח גם ניתוחים משלימים כגון ניתוח עפעפיים ואף שאיבת שומן. הטיפול נעשה על ידי כירורג פלסטי מיומן ומוסמך. זה מבוצע במרכז כירורגי או בבית חולים ותוכלו לחזור הביתה לאחר לילה בהשגחה, אך בדרך כלל יש זמן החלמה של 3 עד 4 שבועות, תלוי באזור וביכולתו של האדם להתרפא .

יש בנמצא כיום כמה סוגים של מתיחת פנים, כלעיל –

  • ניתוח מתיחת פנים CONCENTRIC MALAR LIFT – הליך זה יתבצע בדרך כלל בקרב יותר צעירות, במצב אשר בו יקרה צניחה של החלק המרכזי של הפנים שלכן – מקום אשר לא עשוי להיות מתוקן על ידי ניתוח עבור מתיחת פנים מסורתי. במהלך ניתוח זה יבצע הרופא המטפל חתך זעיר באזור העפעפיים התחתון, דרכו הוא ימתח את הרקמה הנמצאת בשליש המרכזי של הפנים שלכן, כולל שכבה של עור ושכבה של SMAS ניתוח זה עשוי להיות מבוצע בטשטוש הרדמה מקומית או לחלופין בהרדמה מלאה.
  • ניתוח מתיחת פנים כללי – במהלך ניתוח זה יבצע הרופא המטפח מתיחה של מקום הפנים ואף מתיחה של הצוואר על מנת שיושג חזות אחידה והומוגנית. זהו הליך שלא רק טומן בחובו מתיחה של העור, כי אם מתיחה של רקמת החיבור אשר נמצאת מתחתיו אשר נקראת SMAS, הווה אומר – מתיחה של רקמה זאת, אשר מטרצה להיטיב את החזות הנפולה של הפנים שלכן. בכל מיני מצבים תבוצע אף הזרקה של שומן עצמאי במהלך הניתוח, על מנת להחזיר את הנפח שהתמוגג לכל מיני מקומות בפנים שלכן. ניתוח זה יבוצע תוך כדי הרדמה כללית. החתכים הכירורגיים יבוצעו במקומות נחבאים, כמו למשל – מעבר לקו השיער שלכן או מאחוריה של האוזן שלהם, זה על מנת לבצע מניעה של היווצרות של צלקת ניכרת לעין המתבונן בסיום התהליך של הניתוח. מתיחה של רובד ה- SAMS בצירוף של מתיחת העור יכולה להעניק לחזות של מראה הפנים שלכן להיראות יותר טבעית בסיום ההליך הכירורגי הזה ולהגנה על הממצאים של ניתוח זה עבור הטווח הארוך.

מעוניינים במתיחת פנים? אתם מוזמנים להיכנס לאתר הרשמי של מרפאות ד"ר וולף ולהתרשם מהניסיון הרב שיש לו, או התקשרו עכשיו ל-03-3762701.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה