כל מה שחשוב לדעת על ניתוח להחלפת שתלים בחזה

כל מה שחשוב לדעת על ניתוח להחלפת שתלים בחזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד מבין הניתוחים הפופולאריים ברפואה האסתטית (לאחר ניתוחי אף). במהלך הניתוח מתבצע חתך (קטן ככל האפשר) ודרכו מוחדרים שתלים בגודל שנקבע מראש על ידי הרופא ובהתאם לבקשותייך. מסיבות שונות מתבצע ניתוח להחלפת שתלים בחזה.

מתי יתבצע ניתוח להחלפת שתלים בחזה?

  • אי הצלחה של ניתוח קודם – ישנם מקרים מצערים של ניתוחים שלא מצליחים. במקרים אלו יהיה צורך לעתים לבצע ניתוחים להחלפה של השתלים בחזה. כדאי לדעת כי מבחינת ההחלמה, ברוב המקרים מדובר על החלמה רגילה כמו לאחר ניתוח השתלת חזה.
  • תקופה ארוכה מהניתוח הקודם – ישנם מצבים בהם יש צורך להחליף את השתלים כיוון שעברה תקופה ארוכה מאז בוצע הניתוח הקודם. במקרה של ניתוח להחלפת שתלים בחזה מסיבה זו אפשר לקבוע מה יהיה גודל השתלים החדשים ואף לשלב ניתוח להרמת חזה.
  • רצון לשנות את גודל החזה – ישנן שלל סיבות לרצות לשנות את הגודל של החזה ולעבור ניתוח של החלפת שתלים. לעתים לא מדובר אפילו בתיאום ציפיות לא טוב אלא פשוט ברצון האישי שלך להגדיל או להקטין את החזה. בנוסף, הגוף שלך משתנה כל הזמן ויכול להיות שלדעתך השתלים הקיימים לא מחמיאים כמו שיחמיאו החדשים.

תהליך הניתוח

תהליך הניתוח דומה בתחילתו לניתוח הראשון. בשלב הראשון יש לבצע תיאום ציפיות. עלייך להגיד לרופא מהן הציפיות שלך, להסביר מה היה בפעם הקודמת ולקבל ממנו המלצות. מנתח שכבר ביצע ניתוחי החלפת שתלי חזה יוכל לבחון את הגוף שלך, את הפרופורציות ולהמליץ על הגודל המתאים של השתלים או על סוג השתלים שיתאים עבורך.

לאחר תיאום הציפיות יקבע יום הניתוח והמנתח יבצע בו זמנית הוצאה של השתלים והכנסה של חדשים. על מנת לוודא כי אין כל בעיה במסגרת ניתוח להחלפת שתלים בחזה יבחן המנתח את השתלים שהוצאו מהגוף, יראה שהם במצב טוב ולאחר מכן יכניס את השתלים החדשים.

ההחלמה לאחר ניתוח להחלפת שתלים בחזה

ניתוחי חזה הם ניתוחים אשר מחייבים אותך לעבור תקופת החלמה. ראשית יהיה עלייך להקפיד בימים הראשונים על מנוחה. לאחר מכן יהיה עלייך להימנע מהרמת משאות ושכיבה על הבטן. לפני הניתוח יינתנו לך כל ההוראות מהרופא שיבצע ניתוח להחלפת שתלים בחזה. כמובן, חשוב שתהיה לך אפשרות לפנות אל המרפאה בכל שאלה ועניין.

חשוב מאד לבצע את הניתוח להחלפת שתלי חזה במקום שהבריאות שלך היא בראש סדר העדיפויות שלו. המרפאה חייבת להיות זמינה עבורך לכל שאלה ולראות אותך במקרה שיש לך ספק לגביי הניתוח. בשיחה הראשונה עם הרופא באפשרותך לשאול את כל השאלות שיש לך על תהליך ההחלמה וחשוב להתכונן לימים הראשונים שלאחר הניתוח. כדי לקבל עוד פרטים מומלץ לקרוא עוד באתר https://dr-wolfmd.co.il/ וללמוד על סוגי הניתוחים והתהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה