כל הקטיינות שילדים אוהבים ב-2023

כל הקטיינות שילדים אוהבים ב-2023

מה אתם יכולים לעשות עם ילדכם בחופש הגדול שנמצא ממש מעבר לפינה? הורים רבים חושבים איך הם יוציאו את ילדיהם מהמסכים במהלך החודשיים הללו. הרי אין דבר יותר מתסכל מאשר לראות את הילד יושב שעות ארוכות מול המסך ללא הפסקה. כל עוד הילדים יישארו בבית, אין ספק כי זוהי הולכת להיות המציאות. הפתרון האפקטיבי ביותר לחודשי הקיץ הקרובים יהיה הרשמה לקייטנה. ברגע שהילד ילך לקייטנה בקיץ, יהיה לו מה לעשות ואיך להעביר את הזמן. החלטנו להרים את הכפפה ולהציג את הקייטנות המובילות לשנת 2023 – קייטנות שילדים אוהבים.

קייטנה על גלגלים

על מנת לעניין את הילדים בקייטנה חשוב לקחת אותם לכל מיני מקומות שונים. קייטנה על גלגלים היא קייטנה בה הילדים מטיילים בכל הארץ ורואים מקומות שלא ראו בעבר. הקייטנה נקראת בשם הזה מכיוון שהיא בכל יום מחדש נוסעת למקום אחר. לקייטנה על גלגלים יש את אישור משרד החינוך, היא פועלת שנים ארוכות באופן קבוע. מגיע לילדכם לראות את הארץ היפה שלנו ולבלות במקומות שלא יצא להם לבלות בהם.

קייטנת בישול

כיום סדנאות בישול הפכו להיות פופולאריות ומבוקשות בכל הגילאים. כתוצאה מכך, גם קייטנות בישול הפכו להיות קייטנות עם רמת ביקוש גבוהה למדי. ילדים שרואים בבישול כתחביב מעניין מחליטים לבחור בקייטנות הללו שפרוסות בכל הארץ. בקייטנה עצמה לומדים לבשל מאפס, בו בזמן גם להתמודד עם קשיים בתחום הזה. הכי חשוב שעם סיום הקייטנה לילדים יהיה ביטחון לעמוד במטבח ולהכין את האוכל האהוב עליהם. בכל יום מחדש הילדים יכינו משהו שונה, בין אם מדובר על קינוחים, מנות ראשונות או מנות עיקריות.

קייטנת גלישה

עוד בחירה שיכולה להיות אידיאלית להמון ילדים היא קייטנת גלישה. הקייטנה מאפשרת לילדים שאוהבים את הים להגיע אליו בכל יום מחדש וללמוד איך לגלוש. גם ילדים שיודעים לגלוש יכולים לקבל כל מיני כלים חשובים באותה קייטנה. הקייטנה הזו מביאה איתה משהו קצת אחר, אווירה פחות פורמלית או רשמית. היכולת לצאת לים בכל יום מחדש גורמת לילדים להטעין את המצברים. מבחינתכם ההורים תדעו כי אתם עושים את מה שצריך כדי שילדכם יהיו הכי שמחים ומאושרים שיש.

קייטנת רכיבה על סוסים

ילדכם אוהבים חיות? יכול להיות שתמצאו את הקייטנה המתאימה להם בחודשי הקיץ הקרובים. קייטנת רכיבה על סוסים מאפשרת לילדים ללמוד איך לרכב על סוס. הילדים יטפלו בסוסים הנמצאים בחווה בה מתקיימת הקייטנה, בנוסף הם ילמדו טכניקות חשובות לרכיבה. במהלך הקייטנה הילדים יחוו משהו מסוג אחר, דברים שהם לא ימצאו בקייטנות אחרות. הקייטנות הללו יפגישו את הילדים עם אחת מהחיות הכי מרתקות שיש בטבע. כל זה קורה במקום מוגדר ועם כל הרישיונות הנדרשים לצורך הפעלת הקייטנה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה