כל היתרונות של מדפסת מדבקות

כל היתרונות של מדפסת מדבקות

בתי עסק רבים, ולאחרונה גם בתים, לא יכולים לדמיין את שגרת יומם בלי מדפסת מדבקות. מדפסת שמאפשרת להדפיס במידי מדבקות עם הכיתוב המבוקש עליהן, בין אם מדובר בברקודים לסיווג בין מוצרים או טקסט עם תכולת המוצר.

חשבו על תהליך סידור הבית או סידור המלאי – על מנת לאתר מה בארגזים (למשל, כשעוברים דירה או מסדרים את המחסן) במקום לכתוב באופן ידני על הארגז עצמו (דוהה, נמחק או פשוט לא אסתטי) תוכלו להפיק מדבקה וליהנות מסידור מושלם ואיתור פשוט.
כיום ניתן למצוא מדפסת מדבקות ממותגים מובילים, בגדלים שונים ובטווחי מחיר שונים ולבחור את המדפסת המועדפת עליכם. המוצר יכול לשרת אתכם במעקב אחר פריטים, בהדפסת תוויות כניסה, למשל, לאירוע או לאטרקציה מסוימת, באיתור פשוט של מוצרים (לדוגמא, במעבדה) ועוד.

מרבית העסקים שירכשו מדפסת מדבקות הם מעבדות, מחסנים, חברות הפצה, אבל כל מקום שיש בו קופה רושמת או מעוניין במעקב אחר המבקרים והמוצרים ימצא במדפסות הללו את היעילות המבוקשת. אנשים פרטיים שמרבים לארוז, לפרוק או מחפשים דרך לייעל את סידור הבית יוכלו אף הם להצטייד במדפסת מדבקות ידנית בעלות בודדת של כמה מאות שקלים.

אז מהם היתרונות, החידושים הבולטים וכיצד לבחור את המדפסת הנכונה לעסק או לצרכים שלכם?

שולחנית או ידנית? זו השאלה!

ראשית, החליטו על סוג ההדפסה. יש שתי אפשרויות למדפסת מדבקות: כזו שניתן למקם על השולחן, לדוגמא באזור הקופה, כך שהיא בהישג יד של מי שמפיק את המדבקות בזמן אמת ומדפסת ידנית ניידת, שניתן להסתובב עמה ברחבי החנות או המתחם ולהפיק מדבקות תוך כדי תנועה בגמישות מקסימלית. הבחירה ביניהן תלויה בסגנון הפעילות שלשמה אתם מצטיידים במוצר מלכתחילה. אם מדובר בעבודת שטח, תתאים לכם מדפסת ידנית ואם מדובר במקום קבוע, מומלץ אחת שולחנית. בשולחנית ההעברה של הדפוס היא לרוב באמצעות חיבור למחשב בעוד הידניות מצוידות לרוב במקלדת.

נפלאות ההדפסה התרמית

ההדפסה התרמית הישירה פופולארית במיוחד במדפסת מסוג זה, כיוון שהיא חוסכת עלויות נוספת כולל טונר או דיו. כלומר, המדפסת משתמשת בחום להדפסת ברקודים או תוויות – עם זאת, לרוב יש למדבקות האלה משך חיים קצר יותר כי הן רגישות לחום קיצוני ולאור ולכן יתאימו יותר לפעולות מהירות כמו למשל, לסימון מלאי שידוע שהוא אוזל במהירות או לכניסה חד פעמית לפארק שעשועים. העברה תרמית היא טכנולוגיה מסוג מעט שונה, שמציעה הדפסה חדה יותר וחיי מדף ארוכים יותר ולכן תתאים לסימון ארוך טווח.

הפיצ'רים שעושים הבדל גדול

התייחסו לפרמטרים כמו איכות המדבקה, במיוחד כשצריך שהסטיקר יהיה מעוצב וברור למשל ממרחק, האם המוצר מספק חיתוך אוטומטי ויחסוך לכם זמן עבודה על חיתוך ידני, מהי מהירות ההדפסה ביחס לרזולוציה המבוקשת. יש לבדוק אם המדפסת מסתנכרנת עם תוכנות אופיס או כל תוכנה שבה אתם מייצרים מלכתחילה את הנתונים. כדאי לבחון גם אם המדפסת מציעה תוכנה לעריכה ולעיצוב מדבקות בשפה העברית כך שתוכלו לשלוט במסר ובסגנון המודפסים, האם יש הדפסה אנכית, האם ניתן לבחור בין הדפסה של מדבקות בודדות או בהדפסה רציפה בלבד.

שימו לב האם המוצר מציע הדפסה במגוון שפות ועם מגוון סימנים, כדי שיענה על כל צורך בסימון שעולה, כולל בכמה שורות ניתן להדפיס (יש כאלה שמוגבלות ל-2 שורות בעוד שיש כאלה שמאפשרות עד 7 שורות).

אם בעבר עסקים רבים בחרו להדפיס את התוויות או הברקודים דרך חברות חיצוניות, הרי שהמדפסות שמפיקות מדבקות עוזרות לכם היום להדפיס בכוחות עצמם וכך לשלוט הן בטקסטים שמודפסים והן בעלויות וגם כמובן לייעל את לוחות הזמנים ולבצע הדפסת ברקודים בזמן אמת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה