כך תביאו לעסק שלכם לקוחות בעזרת הפייסבוק

כך תביאו לעסק שלכם לקוחות בעזרת הפייסבוק

בשנים האחרונות פייסבוק הפכה מרשת חברתית בה מתעדכנים בשלומם של חברים מהעבר לכלי שיווקי יעיל ושימושי במיוחד. כיצד תוכלו להשתמש במדיה החברתית הפופולרית לטובתכם? בעזרת הטיפים הבאים.

ככל שהמסחר הופך להיות נגיש יותר באמצעותם של כלים דיגיטליים מתקדמים, כך חנויות מקוונות הופכות להיות יותר ויותר פופולריות ומועדפות על הצרכנים. עם זאת, כפועל יוצא מכך, שוק המסחר האלקטרוני הופך להיות צפוף יותר ועל בעלי העסקים להתמודד עם אתגרים חדשים, לרבות האתגר העיקרי והוא להתבלט ברחבי הרשת ולמשוך לקוחות אל עבר דלתות העסק. המפתח לכך הוא המדיה החברתית ובראשה פייסבוק.

פייסבוק הוא התשובה למשיכת לקוחות לעסק

בין אם אתם חובבי המדיה החברתית ובין אם לא, פייסבוק מובילה בתחרות עם מעל לשני מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. אך למרות שישנם מיליוני לקוחות פוטנציאליים המשוטטים להם ברחבי הרשת, לא כולם דווקא ירוצו לעסק שלכם עם מודעת הפרסומת הראשונה. קחו בחשבון כי פרסום בפייסבוק זו שיטת שיווק נפוצה והמשתמשים ברשת החברתית מופגזים מכל עבר בעשרות פרסומות לאורך כל שעות היממה. לכן, כדי למשוך את תשומת הלב שלהם, תצטרכו להיות מעט יותר יצירתיים, ולא פעם, גם לחשוב מחוץ לקופסה.

כיצד עושים זאת?

ראשית כל, אם ברצונכם למשוך לקוחות אל העסק באמצעות פייסבוק עליכם להכיר את הלקוחות שלכם. שנית, עליכם להכיר את המדיה שבה אתם מפרסמים. בכל הנוגע לקהל היעד, עליכם לדעת מי הם הלקוחות אליהם אתם פונים, כיצד הם משתמשים בפייסבוק ומי המתחרים הכי גדולים שלכם. כמו כן, היכרות עם קהל היעד תעזור לכם למקד טוב יותר את הפוסטים שאתם מעלים ואת הפרסומות בתשלום. הכי חשוב: היכרות עם קהל היעד תסייע לכם להבין אילו פוסטים הלקוחות רוצים ואוהבים לראות, תוך התייחסות לאינטרסים שלהם ואל מגמות התוכן אליהן הם מגיבים.

אל תפרסמו כלאחר יד, עליכם להיות מחויבים

פרסום בפייסבוק זו אחת הדרכים הפופולריות לשיווק העסק. כתוצאה מכך, הרשת החברתית הפכה להיות עמוסה במשתמשים, פרטיים ועסקיים כאחד. המשמעות עבורכם היא שאינכם יכולים פשוט להעלות פוסט ולהמשיך הלאה בעיסוקיכם. עליכם להיות כמה שיותר מחויבים לתהליך וללקוחות שלכם. הקפידו להעלות פוסטים רבים ותנו ללקוחות שלכם סיבה לדבר עליכם ולשתף את הפוסטים אותם אתם מעלים. כמו כן, הקפידו לבנות קשר אמיתי עם הצרכים על ידי מתן תגובה ופתרונות מידיים לפניות שלהם. על ידי הקשבה ופיתוח השיח עם הלקוחות תוכלו לספק מענה טוב ומקיף יותר לצרכים שלהם.

משיכת לקוחות לעסק באמצעות פרסום בפייסבוק זו משימה מאתגרת אשר לוקחת זמן. אולם למידת המדיה החברתית, על כל הכלים הקיימים בה, יכולה להוות נקודת פתיחה טובה. זאת לצד עזרה מטעם חברה מקצועית כמו לינקשייק אשר יודעת מה היא עושה ומציעה שיווק באינטרנט שפשוט עובד, זו עובדה.

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה