כך תבחרו נכון כסא משרדי

כך תבחרו נכון כסא משרדי

כאשר בוחנים את עיצוב והגדרה של משרד, כיסאות הם היבט בלתי נפרד מהתהליך שלעולם אין להתעלם ממנו. הם ממלאים תפקיד מרכזי בתפוקת העבודה הכללית ותורמים לבריאות העובדים. נוחות, תמיכה וגמישות, למרות שלעתים קרובות אינן מורגשות מיד, יכולות להיות בעלות השפעה עמוקה על סביבת העבודה והתפוקה.

אז איך אנחנו הולכים למסע בחירת הכיסאות המשרדיים הנכונים? מהו כסא משרדי מתאים ומאיפה מתחילים? חשוב שתהיה לכם ההכוונה הנכונה.

 

החשיבות של כסא משרדי

כסאות משרדיים אינם רק רהיט. הם מייצגים השקעה בבריאות ובפרודוקטיביות של הצוות. כיסא מעוצב היטב מציע יתרונות ארגונומיים, המספק את התמיכה המותנית והתמיכה לאגן הדרושה לצורך יציבה טובה. כאשר העובדים יושבים על כיסאות התומכים בגב התחתון ושומרים על העיקול הטבעי של עמוד השדרה, הם חווים פחות עומס ואי נוחות, מה שמפחית את הסיכון לפתח בעיות שרירים ובעיות בעמוד השדרה בטווח הארוך.

 

מלבד יתרונות בריאותיים, כסאות משרד נוחים ואיכותיים יכולים גם לשפר את הפרודוקטיביות. כאשר לעובדים נוח פיזית, סביר יותר שהם ישמרו על מיקוד ויבצעו משימות ביעילות. יתר על כן, כיסאות אסתטיים ונוחים יכולים לתרום באופן חיובי לסביבת המשרד הכללית, להגביר את המורל ואת שביעות הרצון בעבודה ובאופן עקיף גם לתרום ליחסים הטובים עם הלקוחות.

 

בחירת כסא משרדי – מה חשוב לקחת לתשומת הלב?

בבחירת הכסא המשרדי בפרט, ובכלל בין אם אלו הם כסאות לחדר ישיבות ובין אם אלו הם כסאות משרדיים לעמדות העבודה, חשוב להקפיד על פרמטרים משמעותיים בבחירה:

  • ארגונומיה

כאמור, עיצוב ארגונומי הוא בעל חשיבות עליונה. חשפו כיסאות המגיעים עם תכונות מתכווננות כגון גובה ועומק המושב, משענות גב, משענות ידיים ופונקציונליות הטיה. כך תבטיחו כי הכיסאות יכולים להכיל צורות וגדלים שונים של הגוף, כמו גם את המשימות והתפקידים השונים שהעובדים עשויים לבצע במהלך יום העבודה שלהם.

  • חומרים

בחירת החומר יכולה להשפיע באופן משמעותי על עמידות הכיסא ונוחותו. בד נושם למשל הוא בחירה נהדרת. עור, לעומת זאת, מציע תחושת קטיפה אך יכול להתחמם ודביק בתנאים חמים. בד הוא בחירה פופולרית נוספת בשל עמידותו ואפשרויות מגוונות לצבע ולמרקם.

  • סיבוב וניידות

כיסאות משרדיים צריכים להציע ניידות מספקת כדי לאפשר לעובדים להגיע לאזורים שונים בחלל העבודה שלהם ללא מאמץ. כסאות מסתובבים הם בחירה מצוינת כשהם מסתובבים, ומונעים מתיחה או תנועה מיותרת.

  • תמיכה ונוחות

תמיכה נכונה היא חיונית למניעת כאבי גב ובעיות בריאותיות אחרות. חפשו כיסאות עם תמיכה טובה וריפוד מותני. הנוחות צריכה להגיע גם למשענות היד ולאזור הישיבה הכולל. כסא משרדי טוב, הוא כזה שתומך בכל נקודות הלחץ הרלוונטיות לתחושה מיטבית.

  • עיצוב נעים לעין

למרות שזה אולי לא נראה חשוב כמו גורמים אחרים, העיצוב האיכותי של הכיסאות המשרדיים תורם למראה הכללי ולתחושה של סביבת העבודה. כדאי לבחור כיסאות התואמים או משלימים את עיצוב המשרד שלכם.

 

גט קומפי היא חברה מהמובילות בתחומה בתחום הארגונומיה והינה היבואנית המובילה בעולם פתרונות הישיבה. את החברה מנהלים יזמים צעירים, בעלי החברה הבלעדיים. החברה מביאה לכם את עולם החדשנות עד הבית, לכל רחבי הארץ ברכישת אונליין. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר כעת, או להיכנס לאתר ולבחור את הדגמים המתאימים לכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה