כך תבחרו בית ספר מקצועי לצילום

כך תבחרו בית ספר מקצועי לצילום

כולם אוהבים לצלם אבל רובנו מסתפקים בצילום עם המצלמה של הטלפון החכם. אם יש מי מבינכם שרוצה לקחת את האהבה ואת התחביב הזה לצילום צעד אחד קדימה מה שאתם צריכים זה למצוא לכם בית ספר מקצועי לצילום. כזה שילמד אתכם להשתמש במצלמה אמיתית, יעניק לכם ידע תיאורטי לצד ניסיון מעשי ויעזור לכם להפוך את הצילום למקצוע לכל דבר.

אז איך תבחרו את בית הספר הנכון ביותר עבורכם? זו שאלה מאוד חשובה. אם ברצונכם לצאת עם מקצוע ביד ולהיות מסוגלים להתחיל לעבוד כצלמים עם תום הלימודים, חשוב שתבחרו בבית ספר מקצועי, עם מוניטין ארוך שנים ואמינות גבוהה. אחת הדרכים הטובות ללמוד אודות המקצועיות של בית הספר לצילום היא להיכנס לאתר של בית הספר ולחפש מידע אודות הקורסים לצילום בכלל, ואודות הסילבוס שלהם והנושאים הנלמדים בהם בפרט.

כדי לבחור בית ספר מקצועי ומוביל לצילום כדאי לכם להתייחס לנושאים הבאים:

  • ותק של בית הספר
  • מוניטין
  • מיקום
  • איכות וניסיון המרצים
  • תכני לימוד מעמיקים ומקיפים
  • ציוד מקצועי
  • מספר משתתפים בקורסים
  • אפשרויות לימוד ותעסוקה לאחר הקורס הבסיסי

מה לומדים בבית ספר מקצועי לצילום

בבית ספר לצילום, שהוא בית ספר ברמה גבוהה, תוכלו למצוא קורסים מעמיקים המחולקים לפי רמות ידע – קורס צילום בסיסי למתחילים, קורס צילום למתקדמים, קורס לצילום מקצועי וכיוצא בזה. כמו כן, בפירוט הקורסים באתר בית הספר תוכלו לראות כי לא מנסים ללמד אתכם הכל בבת אחת, בבחינת תפסת מרובה לא תפסת, אלא מחלקים את הקורסים גם לפי נושאים. למשל, קורס צילום סטילס וקורס צילום וידאו מקצועי נלמדים בנפרד.

שילוב של ידע תיאורטי עם התנסות מעשית

עוד דרך טובה להתרשם ממקצועיות בית הספר לצילום היא לבחון האם הלימודים בבית הספר משלבים ידע תיאורטי עם התנסות בשטח. אם אתם שואפים להיות צלמים מקצועיים ולצאת לעבוד בשטח או בסטודיו לצילום, אין זה מספיק שתלמדו רק את ההיסטוריה של הצילום או שתלמדו מושגים תיאורטיים כגון עומק, תנועה, חשיפה, אור או קומפוזיציה. חשוב מאוד שהלימודים ייקחו אתכם החוצה, אל מעבר לגבולות הכיתה, להתנסות מעשית בימי צילום בשטח, בשעות היום ובשעות הלילה, וגם בצילום בסטודיו.

ליווי אישי ומקצועי

כסטודנטים לצילום חיוני שתקבלו מצוות בית הספר לצילום והמורים שלו ליווי אישי ומקצועי כבר מתחילת הדרך. העזרה, הייעוץ והמשוב שתקבלו יסייעו לכם לפתח את סגנון הצילום שלכם, את המבט האישי שלכם על העולם ואת השפה הצילומית הייחודית לכם. כל הדברים האלו הם מה שיבדיל אתכם ויבליט אתכם לטובה מתוך כל שלל הצלמים שמסתובבים שם בחוץ. זה חשוב מאוד כשמחפשים עבודה. בדקו זאת טרם ההרשמה לבית הספר.

אם אתם מחפשים בית ספר לצילום מקצועי עם שלוחות ברחבי הארץ – הגעתם למקום הנכון! סטודיו גברא הוא בית ספר מקצועי ומוביל לצילום, בית הספר מציע מגוון קורסים ברמה גבוהה, סדנאות צילום וסיורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה