כיצד לבחור את מתקן ספורט לילדים מעץ מלא הנכון

כיצד לבחור את מתקן ספורט לילדים מעץ מלא הנכון

אם אתם ומשפחתכם החלטתם להכניס ספורט לחייכם, אחד הפתרונות עשוי להיות רכישת מתקן ספורט לילדים מעץ מלא. הוא נוח, זול וקומפקטי. הסולם השוודי תמיד יחכה לכם בבית, במחיר קטן אתם מקבלים מכשיראימונים אוניברסלי שלא תופס הרבה מקום.

הסולם השוודי הוא המצאה מדהימה. בעזרתו נוצרים מספר עצום של פינות ספורט.

נותר רק לענות על השאלה העיקרית: איך לבחור את מתקן הנכון?

תמצאו כמה סוגים של מתקני ספורט לילדים מעץ מלא:

1. לקטנים מגיל 6 חודשים עד גיל 6

זוהי קטגוריה מיוחדת של מתקני ספורט לילדים מעץ מלא. מגלשה, רשת גלדיאטור קטנה וסולם שוודיכל מה שילדים אוהבים לשחק במגרש המשחקים. עכשיו לכיף אין גבולות! לא משנה מה יקרה, לילד תמיד תהיה פינה למשחקים פעילים. הורים לא צריכים לדאוגמתחם כזה ניתן לקפל בקלות ולהתאים גם בדירה וגם בחוץ.

2. סופר מיטה עם סולם שוודי

גרים בדירה קטנטנה ולא יודעים איפה להתקין מתקן ספורט לילד? בעיות בלתישגרתיות דורשות פתרונות בלתישגרתיות! מיטת קומתיים "פיראט" משלבת מקום למנוחה וספורט. בעזרתו, הילד יכול בקלות לצאת להרפתקה מרגשת. פעילות גופנית כבר לא תהיה חובה משעממת עבורו. מיטה "פיראט" היא אחת הפינות הפופולריות בקרב כל מתקני ספורט לילדים מעץ מלא. היא מתחם אוניברסלי ותשרת אתכם להרבה מאוד שנים!

3. מתקנים מוכנים לבני שנתיים עד 120

ציוד ספורט נוסף הופך את מתקני ספורט לילדים מעץ מלא למיני חדר כושר ביתי. אתם יכולים ליצור פינת ספורט הייחודית משלכם או לקנות מתקן ספורט מוכן. ניתן גם לרכוש כל ציוד בנפרד ולשנות את המתחם גם לאחר ההתקנה. למעשה, מתקן ספורט לילדים מעץ מלא לא מיועד רק לילדים. כל המתחמים יכולים לעמוד במשקל של עד 120 ק"ג, כך שתוכלו להתאמן עליהם עד 120 שנה! אפשרויות האימון מוגבלות רק על ידי הדמיון שלכם!

4. מתחמי שנאים

הסולם השוודי הזה נפרק והופך לפינת משחק לילדים אחד גדול. מתחם שנאים מגיע עם כל התוספות: רשת גלדיאטור, הליכון ידיים, סולם שוודי, מוט אופקי, טבעות, חבל, סולם חבלים, וטרפז. כשהוא נפרק, השנאי ידרוש מעט יותר מקום, אך אתם לא תמיד חייבים לפרק אותו. במצב המקופל, זהו סולם שוודי רגיל, אשר כולם יכולים להשתמש בו ללא יוצא מן הכלל. קומפלקסים שנאים מעץ מלא הם מושלמות למשפחות עם ילדים בגילאים שונים.

כנסו לאתר שללפרטים נוספים על מתקני ספורט לילדים מעץ מלא

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה