כיצד יכולים מוצרי קוסמטיקה להפוך למוצרים משני חיים

כיצד יכולים מוצרי קוסמטיקה להפוך למוצרים משני חיים

תחום הקוסמטיקה בכלל, ומוצרי קוסמטיקה הנמכרים בחנויות פארם שונות בפרט, נחשבים בעיני אנשים רבים לסוג של מותרות. חלק ניכר מהתרבות מחשיב כיום את הקוסמטיקה כעניין אסתטי בלבד, המהווה מבחינה מסוימת גחמה של נשים או גברים בעלי מודעות גבוהה למראה החיצוני שלהם. בפועל, מדובר בראייה שטחית ושגויה של תחום הקוסמטיקה. כפי שאינספור נשים, גברים, בני ובנות נוער יכולים להעיד, מוצרי קוסמטיקה טובים יכולים פעמים רבות לשנות את החיים לטובה באופן ממשי ומעמיק, ובכך ערכם גבוה בהרבה מאשר סתם "אסתטיקה".

הדוגמה המתבקשת של הסובלים מאקנה

דוגמה טובה לאופן בו למוצרי קוסמטיקה איכותיים יכולה להיות השפעה ממשית ומעמיקה על איכות החיים והדימוי העצמי והחברתי של אנשים ניתן למצוא בתחום של אקנה (או בשמו המוכר יותר – חצ'קונים…) – אקנה הוא מצב רפואי אשר אינו מסכן א החיים ואינו מגביל את פעילות הגוף באופן כלשהו, אך הינו בעל השפעות פסיכולוגיות עצומות על הסובלים ממנו. רק שאלו בן/ת נוער ממוצעים אשר סובלים מאקנה וחייהם החברתיים מושפעים מכך בצורה מעמיקה, בדיוק בגילאים בהם אישיותם מתעצבת. בכל הנוגע לאקנה, מוצרי קוסמטיקה איכותיים דוגמת מוצרי ניקוי פנים מעמיק וטיפולים מיוחדים שמעבירות קוסמטיקאיות, מסייעים באופן משמעותי למצב האקנה של אנשים רבים, ובכך מסייעים להם להשתחרר מההשפעה החברתית השלילית המשמעותית שיש לאקנה על החיים שלהם.

מוצרי ניקוי פנים ומוצרים מתקדמים אחרים לשיפור האסתטיקה של העור

מוצרי ניקוי פנים איכותיים ומתקדמים אשר פותחו בעשורים האחרונים עושים שינויים משמעותיים בחייהם של אנשים רבים, הן כאלו הסובלים מחצ'קונים והן כאלו הסובלים ממגוון בעיות עור אחרות. עבור נשים רבות, החל מגילאי העשרה ועד לגילאי הזהב, עור פנים נקי וחלק הינו יותר מסתם קוריוז זניח – מדובר בחלק משמעותי מהאופן בו הן תופסות את עצמן, ולכן עור פנים נקי, חלק ואסתטי יותר משפיע עליהן פסיכולוגית באופן מוחשי. זו הסיבה העיקרית לפיתוחים מרשימים בתחום האסתטיקה ומוצרי הקוסמטיקה בשנים האחרונות. החל ממגוון סבוני פילינג וניקוי פנים ועד למוצרים מתקדמים דוגמת מוצרים המבוססים על ויטמינים דוגמת ester-c, פיתוח מוצרים אלו בא לתת מענה לצורך מהותי של אנשים רבים בעולם, צורך אסתטי במהותו, אך בעל השלכות נפשיות מרחיקות לכת.

מי שמבטל טיעונים אלו בטענה שמדובר "בסך הכל" באסתטיקה ולא ברפואה מצילת חיים, צריך לחשוב טוב האם הדבר היחידי המשמעותי בחיים הוא להיות בריא פיזית, ולא לחלות במחלות קשות ומסכנות חיים. כמובן שזה חשוב במיוחד, אך לבריאות הנפשית שלנו, המושפעת משמעותית גם מהמראה החיצוני שלנו והתגובות החברתיות אליהן הוא מוביל, ישנה השפעה ממשית על איכות החיים ובסופו של דבר גם על הבריאות הפיסית שלנו. מי שלא מאמין, שישאל בני נוער ואנשים בוגרים אשר סובלים מנידוי והשפלה חברתית עקב בעיות בריאות אסתטיות במהותן כמו אקנה או מחלות עור שונות.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה