כביש תשע תאונה סמוך לאליכין

כביש תשע תאונה סמוך לאליכין

בשעה 10:42 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רכב שהתהפך בכביש 9 סמוך לגשר אליכין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל 4 פצועים, בהם: גבר כבן 45 במצב קשה כשהוא לכוד עם חבלת ראש. 3 פצועים במצב קל מפונים לבי"ח הלל יפה, בהם: אישה כבת 25 עם חבלת בטן, ילדה כבת 13 עם חבלת בטן וילד כבן 10 עם חבלה בגפיים. מסוק מד"א בדרכו לאירוע.

 

בהמשך לרכב שהתהפך בכביש 9 סמוך לגשר אליכין: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 4 פצועים, בהם: גבר כבן 45 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם במסוק מד"א לבי"ח איכילוב ו- 3 פצועים במצב קל לבי"ח הלל יפה, מהם: אישה כבת 25 עם חבלת בטן, ילדה כבת 13 עם חבלת בטן וילד כבן 10 עם חבלה בגפיים.

פאראמדיקית מד"א מאיה שינה וחובש בכיר במד"א אלירן יחזקאל שטיפלו בפצועים סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, רכב טרנזיט התהפך לתעלה בין 2 הנתיבים בכביש המהיר. מיד כשהגענו ראינו את נהג הרכב, גבר כבן 45 לכוד כשהוא בהכרה סובל מחבלת ראש קשה, בסיוע כוחות הכיבוי חילצנו אותו מהרכב תוך כדי טיפול רפואי, הוא הורדם והונשם ופונה במסוק מד"א שנחת על הכביש לבי"ח איכילוב כשמצבו קשה. 3 מנוסעי הרכב, אישה כבת 30 שסבלה מחבלת בטן, נערה כבת 13 שסבלה מחבלת בטן וילד כבן 10 שסבל מחבלה בגפיים טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח הלל יפה בעיר כשמצבם יציב."

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה