יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי

יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי

כמו בכל דבר חדש שעושים בחיים, יש להביא בחשבון את היתרונות ואת החסרונות שלו, במה הדבר יועיל לכם, ובמה הוא יכול להזיק לכם. באם אתם רק בתחילת הדרך של עבודה מהבית, יש להניח שרק התחלתם להעריך את היתרונות ואת החסרונות של סגנון העבודה החדש שלכם, ומה זה בדיוק אומר לכם. לפעמים זה ממש עוזר לשמוע מבני אדם אחרים מה המעלות ומה המגרעות של עבודה מהבית ממקור ראשון, ועל כן טוב תעשו באם תקראו בהקפדה את התוכן שמובא לעיל, ותגלו ביתר שאת אודות – יתרונות וחסרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי…

איך מתאמים מס און ליין?

עם חלוף הזמן, רשויות המסים משדרגות את פועלן ועוברות לעבוד דרך רשת האינטרנט, והדבר תופס גם בהיבט של תיאום מס מקוון. זה הוא שירת שמאפשר גם לעצמאים וגם לשכירים שיש להם הכנסה מיותר מגורם אחד, לבצע תיאום מס און ליין, תוך כדי הנפקה לאלתר של אישורי תיאום מס, מבלי להגיע פיסית למשרד של רשות מס ההכנסה, וכל זה מאזור הנוחות שלהם. קיימות מספר דרכים להגשת תיאום מס אל מול רשות מס הכנסה, כאשר ניתן להיות מיוצגים באמצעות יועצי מס או רואי חשבון, להסתייע בשירותי פקידי השומה במשרד של רשות מס הכנסה, וכמובן דרך מקוונת. באמצעות המערכת און ליין ניתן ליישם סימולציה לחישוב מס הכנסה או לערוך ולשדר דרישה לתיאומי מס דרך המחשבון של רשות המסים. תתבקשו להזין את המידע המבוקש, ואז המערכת תבצע עבורכם חישוב של מס הכנסה שעליכם לשלם מהיקף ההכנסות שלכם מכל מקורות ההכנסה שלכם, תוך כדי קביעה כמה מסים בדיוק תידרשו לנכות במקור של כל משלם. התהליך הכמעט אחרון בתיאום המס באינטרנט ידרוש ממכם להזין את אחד מנתוני הזיהוי שלהלן – מספר דרכון, מספר תעודת זהות של אחד מהילדים שלכם, כולל תאריך הלידה שלו, תאריך ההנפקה של תעודת הזהות שלכם, או מספר רישיון הנהיגה שלכם.

מה היתרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי?

היתרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי באים לידי ביטוי בפרודוקטיביות מוגברת, פחות סטרס ומיקוד הרבה יותר טוב, בעוד עם העבודה מהבית יש פחות סיכויים לאבד מיקוד, בשל הסחות הדעת שיש במקום עבודה מסורתי, כמו לדוגמא – שיחות ערות שמתנהלות בין קולגות במשרד, או לחלופין רעשי רקע. כמו כן, הנהיגה למקום העבודה, כמו גם ההמתנה הסיזיפית בפקקי התנועה, מתישים למדי. על פי מחקרים רבים שנערכו בתחום, נמצא כי נהיגה יום יומית משפיעה באופן שלילי על האושר ועל הבריאות של העובדים, ואילו בעבודה מהבית יש יותר זמן פנוי במשך היום, ושיפור ניכר ברווחה.

מה החסרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי?

החסרונות של עבודה מהבית בתור עוסק פטור או שכיר עצמאי מתבטאים בכך שפשוט "תטוסו סולו" רוב הזמן, זה כשלעצמו מייצר תחושות של בדידות, ועשוי לפגוע בפרודוקטיביות או בבריאות שלכם, ועל כן חשוב שתפנו זמן ניכר לשם אינטראקציות חברתיות, אף במידה והן לא יהיו אישיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה