יתרונות וחסרונות של חותמות עץ

יתרונות וחסרונות של חותמות עץ

בעולם המקצועי יש חשיבות גבוהה לקיומה של חותמת שמופיעים בה בצורה ברורה הפרטים של איש המקצוע ומה התפקיד שלו. מסמכים שמופיעה עליהם החתימה יהיו מהותיים להמשך הדרך בתהליך כזה או אחר או לשם הצגה בפני איש מקצוע אחר. גם בעידן של מסמכים דיגיטליים שחתומים באופן מקוון וזה מאושר ומורשה – עדיין יש לא מעט מצבים שבהם נדרשת חותמת פיזית. נשאלת השאלה – באיזו חותמת אפשר, צריך וכדאי לעשות שימוש. באתר האינטרנט עדן חותמות אפשר להכיר מגוון רחב של חותמות שתהיינה מתאימות למגוון רחב של צרכים ודרישות וכמובן להרבה מאד אנשי מקצוע בתחומים רבים. כיום אפשר לבחור מתוך חותמות ששונות זו מזו בגודל, בצורה ובכמות המלל וחשוב לשים לה למאפיינים של החותמת לפני שבוחרים ומתחילים לעשות בה שימוש.

איך בוחרים את החותמת המתאימה והנכונה?

יש אנשי מקצוע שכפופים לכללים או הנחיות כאלה ואחרים בנוגע לחותמת שהם מורשים ויכולים לעשות בה שימוש. כיום אפשר לראות שימוש נרחב בחותמות מיוחדות – חותמות עץ עגולות או מלבניות שכבר מזמן היה נדמה שכבר לא נמצאות בשימוש. נוח מאד לעשות בהן שימוש והן מחזירות להווה דרכי חתימה מסורתיות. יש בהן קסם מיוחד והם משמרות את הדרכים שבהן היו חותמים על מסמכים, משתמשים גם בכרית חותמות בצבע שהם רוצים וכמובן לוקחים את החותמת איתם לכל מקום שבו הם מקיימים פגישות או צריכים לחתום על מסמכים מקצועיים משמעותיים וחשובים עבור הלקוחות שלהם. היתרון הוא נוחות ופשטות שיש בשימוש בחותמות העץ וכמובן שהחיסרון הגדול הוא הצורך לשמור על כרית דיו רטובה על מנת שלא להגיע למצב שבו נמצאים בנוכחות לקוחות או עמיתים מקצועיים ואי אפשר לחתום כמצופה. בעלי מקצוע רבים יודעים להעריך את הקסם המיוחד שיש בחותמות העץ העגולות ובוחרים לעשות בהן שימוש למרות שהן לא נראו בנוף כבר הרבה מאד שנים.

לחתום כשצריך ולשמור על מקצועיות!

למרות שמדובר בדרך כלל באנשי מקצוע שנדרשים לרמה גבוהה של רצינות ומקצועיות – דווקא השימוש בחותמות העץ יכול להקרין אותם באור נוסטלגי ומעניין ואין בחותמת כדי לרמוז על רמת שירותים נמוכה שתתקבל מהם. בסופו של דבר מה שחשוב וקובע הוא עצם הימצאותה של החותמת כשיש בה את כל הפרטים הדרושים וזה מה שצריך לשים אליו לב. כל עוד הפרטים ברורים, קל לקרוא אותם והם מופיעים בצורה מפורשת בזכות החותמת האיכותית – הרי שאין זה באמת משנה באיזו חותמת הם הוטבעו על גבי המסמך. עורכי דין, רואי חשבון, רופאים ומגוון רחב של אנשים מקצועיים יכולים לבחור לשמר מסורת ישנה ולחתום באמצעותה על מסמכים מודרניים חדשניים ומשמעותיים שמהווים חלק בלתי נפרד מהיומיום המקצועי שלהם.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה