יש לכם עסק? קראו כאן איך לחסוך זמן יקר, שתוכלו להשקיע בפיתוח העסק!

יש לכם עסק? קראו כאן איך לחסוך זמן יקר, שתוכלו להשקיע בפיתוח העסק!

בעלי עסקים שמרוכזים כל כולם בחיפוש דרכים לחסוך בכסף עלולים לפספס נקודה חשובה לא פחות. הרבה מאוד זמן שהולך לאיבוד פוגע בניהולו התקין של העסק. על מנת שתוכלו להשקיע את הזמן בפיתוח העסק, אתם זקוקים לדרכים טובות לחיסכון בזמן. אנו נרתמים כאן למענכם, למשימה החשובה הזאת.

כלים מקוונים שחוסכים לכם זמן

באינטרנט מסתתרים להם הרבה מאוד כלים מקוונים שיכולים לחסוך זמן. בין היתר יש כל מיני אפליקציות לחיסכון זמן למשל בעזרת תזכורות או יומן משימות. אבל אלה הם דברים די טריוויאליים. מה שנרצה לספר בראש ובראשונה זה כיצד הנהלת חשבונות באינטרנט יכולה לחסוך להם הרבה מאוד זמן. אם אתם מוצאים את עצמכם שורפים זמן על ניירת, על תיוק קבלות וחשבוניות, שליחת תעודות משלוח בדואר וכיוצא בזה, הנהלת חשבונות באינטרנט תפורה בדיוק לפי מידותיכם. מדובר בשירות אונליין, שמאפשר לעשות את הכל יותר יעיל ומהר. במקום לתייק ולשמור, הכל נשמר בענן. במקום לשלוח חשבוניות בדואר, שולחים אתה במייל או בהודעת ווטסאפ.

תיעדוף משימות, עיקר וטפל

בניהולו של עסק מצטברות אין ספור משימות שוטפות. לפעמים, דווקא העיסוק בשוטף מאוד שוחק ומאוד מתעתע. לפעמים משקיעים כך כר הרבה זמן בטפל, עד שכאשר מגיעים לעיקר מרגישים שחוקים ומותשים. כדי שתחסכו את זמנכם היקר, פתחו כל יום בתעדוף משימות. גם אם זה נראה לכם בזבוז של זמן, די מהר תגלו שזה למעשה חוסך לכם זמן וגם אנרגיה. תוכלו להכין טבלה באקסל, לרשום על דף נייר או להיעזר באפליקציה, העיקר שתיגשו למשימות של ניהול העסק באופן מאורגן. בתוך סדר היום שלכם, הקפידו להשאיר חלונות זמן שבהן אתם משקיעים חשיבה ומשאבים בדבר אחד – פיתוח העסק. מציאת דרכים נוספות לשפר את העסק, את גיוס הלקוחות, את השיווק,  הדרכה ופיתוח של העובדים.

ניהול לקוחות, חייבים וגבייה בקלות

אם אתם מבצעים מכירות באשראי, אם אתם מקבלים צ'קים או כל אמצעי תשלום דחוי, אתם בוודאי מבזבזים יותר מדי זמן על ניהול לקוחות, חייבים וגבייה. הנהלת חשבונות באינטרנט מאפשרת לכם לחסוך עוד זמן אם תשתמשו נכון בכלים המוטמעים. ישנו מחולל דוחות יעיל שיכול לספר לכם בכל רגע ובין רגע האם יש חייבים שטרם שילמו. גלו מיד מתי יש חשבוניות שמועדן פירעונן חלף. במקום לבזבז זמן, אתם יודעים בדיוק מתי לפנות לכל לקוח כדי שהגבייה תהיה יעילה ובזמן.

הופכים זמן מבוזבז לזמן חכם

אם אתם מוצאים את עצמכם חסרי תעסוקה בזמנים מסוימים, כדאי שתלמדו להשתמש בזמנים אלה בצורה טובה. למשל, אם אתם עומדים בתור לפקיד הבנק, בתור לקופה או אפילו בפקק תנועה, נסו להפוך את הזמן לפרודוקטיבי. אנחנו אוהבים לקרוא לזה להפוך זמן מבוזבז לזמן חכם. איך עושים את זה: אפשר למשל לטפל בעניינים מנהליים. דרך הנייד אפשר לשלוח מייל תזכורת ללקוח שלא שילם, להודיע לספק שצריך להביא סחורה. אפשר להפיק חשבונית או לשלוח הזמנה אונליין. לפעמים עצם העובדה שיש לכם רגעים "מתים" שאפשר להשתמש חוסכת לכם הרבה זמן באופן מצטבר. במקום לשבת ולקרוא ידיעה סתמית באינטרנט, חפשו עוד טיפים לשיווק. העלו פוסט ברשת החברתית, בדף העסקי. חשבו על רעיון למוצר חדש שכדאי להציע או נסו לבדוק אם המתחרים שלכם פרסמו ידיעה שיכולה ללמד אתכם משהו חשוב על הענף שבו אתם פועלים. כשיש לכם יותר ידע, אתם יכולים לפעול טוב יותר ולפתח את העסק טוב יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה