יועץ משכנתאות – האדם שמלווה אתכם ברגע הכי חשוב בחיים שלכם

יועץ משכנתאות – האדם שמלווה אתכם ברגע הכי חשוב בחיים שלכם

אף על פי שאתם כבר אנשים בוגרים ומנוסים, יש תחום אחד שבו אתם תמיד מרגישים שאתם לא מספיק טובים. בעולם הפיננסי, אנחנו רואים יותר ויותר זוגות צעירים שמגיעים לשלב שבו הם צריכים לקחת משכנתא, ופשוט לא יודעים איך להתנהל בתוך הסיטואציה. כמות בלתי נגמרת של מידע, לצד דרישות מאוד מורכבות של כל הגורמים המעורבים בתהליך הרכישה של בית חדש, יוצרת אתגרים לא פשוטים שרק יועץ משכנתאות מנוסה מסוגל לפתור. היום יותר מאי פעם, החשיבות של יועץ משכנתאות כבר בשלבים הראשונים של תהליך העבודה על רכישת דירה, יכולה לעזור לכם לחסוך אלפי שקלים מדי שנה על החזר המשכנתא ועל העלויות של רכיבת הבית ראשון של המשפחה שלכם. בדיוק מהסיבה הזאת חשוב שתכירו את ארבעת הטיפים החשובים ביותר לעבודה עם יועץ משכנתאות, ותבחרו נכון את איש המקצוע שילווה אתכם בחודשים הקריטיים של רכישת בית שלכם.

ארבעה טיפים מנצחים לעבודה עם יועץ משכנתאות

  1. דעו מי הוא היועץ שלכםיועץ משכנתאות, יכול להיות יועץ משכנתאות עצמאי או יועץ מטעם גופי הלוואת כספים. כלומר, אתם צריכים לדעת שאם אתם בוחרים יועץ משכנתאות דרך הבנק שלכם, סביר להניח שהוא ינסה לקדם את מסלולי ההלוואות בבנק, על פני מסלולי הלוואות של גורמים אחרים.
  2. הגיעו עם כל המידע לפגישה – בדיוק כמו שמגיעים לייעוץ פיננסי, כך צריך להגיע גם לייעוץ משכנתאות. עם כל המידע בנוגע ליכולות הכלכליות שלכם בהווה אבל גם עם המידע בנוגע ליכולות הכלכליות שלכם בעתיד בהתאם לצפי התעסוקה שלכם.
  3. הקשיבו לחוות הדעת – אף על פי שאתם לא תמיד מסכימים עם חוות הדעת של יועץ משכנתאות, צריך להאמין שבסופו של יום היועץ יודע לראות את התמונה הגדולה והוא מבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם. ולכן שווה לכם להקשיב לעצות של איש מקצוע ולקבל חוות דעת נוספת אם אתם לא ממש מסכימים עם דעתו.
  4. בנו ביחד את המשכנתא הנכונה לכם – רגע שיש לכם מושג בנוגע למסלולי המשכנתא שמתאימים לצרכים שלכם שיאפשר לבנות ביחד את המשכנתא האולטימטיבית ולוודא שאתם מקבלים את תנאי ההלוואה הרלוונטיים ביותר למשפחה שלכם.

ניצול של כל הכלים – כדי להגיע למצב שיא ההצלחה

ניצול מושלם של הידע, הניסיון והמיומנויות של איש ייעוץ משכנתאות מומחה הוא הפתרון שמאפשר לכם לייצר את מסלול המשכנתא הנכון ביותר לצרכי המשפחה שלכם. אל תפחדו לשאול את כל השאלות לאורך הדרך. להבין בדיוק מה הוא הסכם המשכנתא שאתם חותמים עליו, ולנצל את כל היתרונות שקיימים בשוק היום לטובתכם, אם אתם רוצים לייצר חוויה חיובית לכל בני המשפחה שלכם כאשר רוכשים בית חדש. לטווח הארוך, זאת תהיה החלטה עם השפעה מאוד חיובית על המשפחה שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה