טיפים לעיצוב הבית

טיפים לעיצוב הבית

מאת שירי ברק www.t.co.il

כאשר זה נוגע לעיצוב הבית, יש אנשים אשר יעדיפו לשכור לצורך המטרה מעצבי פנים מומלצים, אשר באמצעות הכישורים והידע המקצועי, ייצרו עבורם את בית החלומות, לעומת זאת, יהיו כאלו אשר יעדיפו לבצע את עבודת עיצוב הבית באופן עצמאי.

אם אתם נמנים על הסוג השני, להלן מספר טיפים אשר יכולים לסייע לכם בעיצוב הבית המושלם:

  • בחרו את הסגנון העיצוב המועדף – יש לא מעט סגנונות עיצוביים ובין היתר: עיצוב קלאסי, וינטג', כפרי, מודרני ועוד.. בכדי שכל חדרי וחללי הבית, ישתלבו בהרמוניה אחד עם השני וידברו באותה השפה העיצובית, כדאי לבחור את הסגנון המועדף – וכמובן, ללמוד את המאפיינים והעקרונות שלו.
  • חפשו רעיונות ברשת האינטרנט – אנחנו חיים בעידן האינטרנט, כך שכיום באמצעות לחיצת כפתור פשוטה ניתן להיחשף לאינספור דוגמאות ורעיונות לעיצוב הבית. מומלץ לנצל את האפשרות הזאת ולהתרשם מכמה שיותר רעיונות.
  • קבעו תקציב אשר יוקצה למטרה – קביעת התקציב אותו תשקיעו במטרה אמורה להתבצע בצורה מושכלת ושקולה – רק אחרי שהבנתם את כל הדרישות שלכם, ביצעתם סקר מחירים וביצעתם את החישובים המתאימים.
  • התחשבו בגודל החללים – יש צבעים ואלמנטים עיצוביים שיכולים לעבוד בחללים גדולים, אך פחות להתאים לחללים קטנים ולהפך. כדאי לקחת את הנושא הזה בחשבון בהליך תכנון העיצוב.
  • שימו דגש על תאורה – בכוחה של תאורה להשפיע במידה רבה על נראות החלל והחדר ועל האווירה שבו. לכן, מומלץ לבחור בתבונה את אמצעי התאורה – ניתן להיוועץ בנציג מקצועי בכדי להבטיח בחירה נבונה.
  • חשבו גם על הנראות וגם על הפונקציונאליות – לעיתים אנו יכולים למצוא את עצמנו מתרשמים מהנראות של אלמנטים מסוימים, מה שיגרום לנו למהר ולהזמין אותם ובדיעבד נגלה, שהם לא פונקציונאליים או לא מתאימים לנו. לכן, בעת בחירת האלמנטים השונים חשוב לשים דגש על נושאים פונקציונאליים – מידות, שימוש, התאמה לכל בני הבית, בטיחות וכיוצא בזה.
  • ערכו היכרות עם חידושים וטרנדים – יש לא מעט טרנדים עיצוביים מיוחדים, אשר בכוחם להפוך את הבית על חלליו השונים לייחודי ומרשים. חלק גדול מאותם האלמנטים ניתן ליצור בצורה פשוטה יחסית וללא השקעה גדולה של כספים – לדוגמא, קיר כוח שהוא קיר מרשים וייחודי אותו ניתן ליצור בצורה פשוטה ולקבל תוצאה מיוחדת ומרשימה.

בחירת מעצבי פנים

אז נכון שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של טיפים, שחלקם נראים כפשוטים מאוד ליישום ובכוחם להקל ולייעל תהליכים עבור אלו המעוניינים לעצב את הבית באופן עצמאי.

אבל, יש לא מעט אנשים אינם מעוניינים לבצע את מלאכת העיצוב בעצמם, בין אם מחוסר זמן, בין אם בגלל שהם לא  סומכים על עצמם ובין אם הם לא מעוניינים להתפשר על פחות מהתוצאה המרשימה והאיכותית ביותר – מה שאותם אנשים יכולים לעשות זה פשוט להשתמש בשירותיהם של מעצבי פנים מומלצים במרכז

ההמלצה היא כאמור למקד את החיפוש אחר מעצבי פנים מומלצים או מעצבי פנים במרכז מנוסים ומקצועיים וזאת במטרה, לבצע את הבחירה הנכונה.

כאן חשוב לציין, שבכדי להבטיח שאותם מעצבי פנים מומלצים, אכן מחזיקים בכישורים ובכלים להשגת תוצאה משביעת רצון, מומלץ לבקש ולראות את תיק העבודות שלהם – כל מעצב פנים מקצועי יחזיק בתיק עבודות מצולם אשר כולל תמונות של דירות שהוא עיצב ובצורה כזאת, ניתן יהיה להתרשם בצורה האופטימאלית מכישוריו ומיכולותיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה