טיפולי וואטסו במרחק נגיעה

טיפולי וואטסו במרחק נגיעה

הכול רך ונעים יותר במים. גם התנועה, גם התחושה. וואטסו היא שיטת טיפול המתבצעת במים חמים (35 מעלות), משולבת באלמנטים ובעקרונות השיאצו.  גוף המטופל צף על המים, כאשר רובו, לרבות ראשו ואוזניו, בתוך המים, כשהוא נתמך על ידי המטפל. את עיקר התמיכה בגוף מעניקים המים. תמיכתם מאפשרת לגוף להיות רפוי וכמעט חסר משקל, מה שמאפשר תנועה חופשית של חוליות עמוד השדרה.

טכניקה טיפולית זו פותחה בארה"ב על ידי הרולד דאל בשנת 1980. לאחר שנמים של טיפול בשיאצו הוא ניסה להציף אנשים בבריכה עם מים חמים ובהדרגה נוכח ביתרונות הטיפול שבו משולבים עקרונות השיאצו והתועלת של המים החמים.

וואטסו היא שיטה הנמנית עם  הטכניקות ההידרותרפיות ושמה מורכב משילוב של שתי מילים Water – shiatsu  מתיחה של הגוף במים ולחיצות עליו מזרימות בו אנרגיה, מגבירות את גמישותו ומחזקות את שריריו. במהלך הטיפול הגוף והנפש נרגעים. הרגיעה מאפשרת לגוף ולנפש להגיע לאיזון.

טיפולים בבריכת בוטיק

טיפולי וואטסו מוצעים  בבריכת בוטיק "ללי טיפולי מים" מרכז טיפולי מים וטיפולי הריון ולידה במושב אביאל ( מהלך 50 דקות נסיעה צפונית לתל אביב ו-10 דקות מחדרה). טיפולים אלה מרגיעים ומהנים כל מי שמתנסה בהם, הם יעילים במיוחד לנשים הרות ולמי שסובלים מכאבי גב. במרכז ניתן ליהנות מטיפולם אישיים, זוגיים או קבוצתיים ( עד 10 אנשים). הבריכה בנויה בצורת רחם והיא מעניקה לשוהים בה תחושה עוטפת, חמימה ומרגיעה. המטפלים והמטפלות במרכז מאומנים ומיומנים בטיפולי מים בפרט ובמגוון טכניקות של מגע ועיסוי בכלל.

השינויים החלים בנשים הרות, תופעות הלוואי מהן הן סובלות כגון: בחילות, בצקות, צרבות, נפיחויות בידיים וברגליים והקושי שלהן בביצוע פעולות יומיומיות פשוטות שריכת נעליים, שינוי מנח במיטה ועוד  מקשים על תנועה, שהיא חיונית לכל אדם בכלל ולנשים הרות בפרט.

היתרונות והתועלות של התעמלות מתונה במים

וואטסו מנגישה ומזמנת לנשים הרות חופש וקלות תנועה במים. בהעדר תחושת כובד המשקל קל לנוע בחופשיות. שילוב של יכולת הציפה בתוך המים והיכולת לבצע מגוון פעולות מרחיבות את טווחו התנועה ומגמישות אותה. במרכז הטיפולי מותאמת תכנית טיפולית ייחודית וייעודית לנשים הרות, המאפשרת חיזוק הגוף והיציבה ולא פחות חשוב- הקניית תחושה של מסוגלות

לעצם השהייה במים יש אפקט מרגיע. מי מכם שרוצים לפנק, להפתיע ולרגש את היקרים להם ו/או את עצמם יזכו לחוויה המאפשרת להפיג את לחצי השגרה המלחיצה והתובענית ולקחת פסק זמן מרענן  ומרגיע שיאפשר לשוב אליה רגועים וטעונים באנרגיה חדשה. שוברי מתנה – עם סיבה רשמית או בלעדיה – הם כרטיס כניסה לטיפול מהנה ומועיל, אשר הערך המוסף שלו ילווה אתכם עוד לזמן רב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה