טיול מאורגן בחו"ל או טיול עצמאי?      

טיול מאורגן בחו"ל או טיול עצמאי?      

הרבה ישראליים לא רוצים למצוא את עצמכם מתכננים טיול בחו"ל ועל כן בוחרים באופציה של טיולים מאורגנים המוצעים על ידי חברות תיירות. כך הם יכולים להנות ממגוון טיולים וסיורים ביעד הנבחר וכמו כן מאוטובוס צמוד, לינה ומדריך צמוד.

סיורים מודרכים בחו"ל

אין ספק שלטיול מאורגן יש המון יתרונות. כל המשתתפים בטיול לא נדרשים לעשות הכנות, לבצע השוואת מחירי טיסות ומלונות, להזמין לינה ולהזמין רכב. הטיול המאורגן כבר כולל בתוכו ארגון של כל הפרטים שהוזכרו לעיל. כמו כן, המדריך לומד את יעד הטיול ומחליט על האתרים התיירותיים שהיו בטיול וכמו כן על האטרקציות. אגב, יש מקומות שלא בטוח שהמטייל העצמאי היה מגיע אליהם במסגרת הטיול שלו ועל כן, יש יתרון גדול בטיול מאורגן שכן המשתתפים יגיעו לכל מיני מקומות מרתקים. טיול מאורגן יעניק שקט נפשי לכל המשתתפים בו וכל שיהיה עליהם לעשות הוא לארוז מזוודה, להכין את הדרכון שלהם וכמובן להכין גם כסף לבזבוזים.

הספק גדול בטיול מאורגן בהשוואה לטיול עצמאי

במסגרת הטיול המאורגן, יש לוח זמנים עמוס באירועים. אפשר גם להספיק המון דברים ואין צורך לבזבז זמן על הליכה ממקום למקום. כמו כן, הטיול כולו מאורגן על ידי צוות מדריכים שמכיר היטב את היעד אליו נוסעים. אגב, יכול להיות מאוד שאופי הטיול המאורגן לא יתאים לכולם. לדוגמה, אם אתם מעדיפים לקום בשעה הנוחה עליכם מדי בוקר, לשהות בבית המלון ולאכול ארוחת בוקר מאוחרת ובכלל לתכנן לכם את האטרקציות כשנוח לכם, אז קחו בחשבון שטיול מאורגן לא יתאים עבורכם. בטיול מאורגן, אתם כפופים לקבוצה ולמדריך ועליכם לפעול על פי התכנית שנקבעה.

לוח הזמנים של הטיול

קחו בחשבון שלכל טיול מאורגן בחו"ל, מצטרף מדריך מנוסה שיש לו ידע רב. למעשה, הוא זה שילווה אתכם לאורך כל הטיול. הוא גם יספק לכם הסברים לגבי אתרים שתבקרו בהם ובכלל, אתם תוכלו להיעזר בו בכל בעיה שתהיה לכם במהלך הטיול. זאת להבדיל מטיול עצמאי, שבו אתם צריכים לתכנן את הזמן שלכם ולדאוג לסידורי לינה, לאוכל וכו'. על כן, לפני שאתם מחליטים לצאת לטיול מאורגן, קראו גם את תכנית הטיול ובדקו שהיא אכן מתאימה עבורכם. כמו כן, בדקו מיהם המשתתפים בטיול. אתם לא רוצים לצאת לטיול מאורגן עם משתתפים שלא מתאימים לכם מבחינת גילאים, תחומי עניין וכו'. במידה ולא התרשמתם מתכנית הטיול ובכלל מאופי הטיול, אז מומלץ לשקול לצאת לטיול עצמאי. כזה שאתם מארגנים.

חופשה מושלמת מומלץ לבחור בקפידה

בדקו פרטים על חברת התיירות. בדקו שהיא אכן אמינה, מנוסה ושיש עליה המון המלצות וכמו כן שהדירוג שלה גבוה. אחת מבין החברות המומלצות היא חברת טיולי רדיוס. כמו כן, קראו בעיון את המסלול של הטיול וודאו שהוא אכן מוצא חן בעיניכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה