טוען רבני – ייעוץ אישי וליווי מלא בבית הדין הרבני

טוען רבני – ייעוץ אישי וליווי מלא בבית הדין הרבני

טוען רבני קיבל את הסמכתו המקצועית והייחודית מטעם בית הדין וכן הנו בעל רישיון לייצג אתכם בפניהם של בתי הדין הרבניים. מעוניינים להיוועץ טרם הגשת תביעה לבית הדין הרבני? אמורים להופיע בפני בית הדין הרבני? מומלץ לעשות זאת ולגשת לצד ייצוגו של הטוען הרבני.

טוען רבני או עורך דין?

עורכי הדין המסיימים את לימודיהם מקבלים את רישיון עריכת הדין לאחר שלמדו את הדין האזרחי ללא למידת הדין העברי.

כאשר עלה הביקוש והצורך הניכר במייצגים היודעים היטב את הדין העברי על פיו דנים בין כותלי בתי הדין הרבניים, התקבלה החלטה על הכשרתם של מייצגים טוענים רבניים, במטרה שיוכלו להופיע בפניו של בית הדין הרבני וכן לייצג ולטעון עבור בני הזוג.

הטוען הרבני מכיר את כל הזכויות ההלכתיות המגיעות לכל אחד ואחת מכם ובכך ידע כיצד להגן ולשמור עליהן עבורכם. בנוסף לכך, לעיתים קרובות עורכי דין רבים פונים לטוען הרבני במטרה שהוא יכין עבורם כתבי טענות וכן גם סיכומים מקצועיים הנדרשים עפ"י דין.

על כן, הטוען הרבני ידע כיצד ללוות אתכם על הצד הטוב ביותר ולהדריך אתכם בהבנת התהליך והבירוקרטיה עמה תצטרכו להתמודד בהמשך הדרך אל מול בית הדין הרבני.

מהם יתרונות הייצוג לצדו של הטוען הרבני?

  • בתי הדין הרבניים שלא כמו בתי המשפט, דנים על פי המשפט העברי.
  • מומחיותו של הטוען הרבני באה לידי ביטוי בבקיאותו המעמיקה אודות הדין העברי.
  • טוען רבני מוסמך מכיר היטב את המונחים ההלכתיים ועל כן הדבר מהווה יתרון גדול על פני כל עורך דין אחר.
  • הטוען הרבני מוסמך לייצג אתכם במגוון רחב של תביעות כמו למשל: תביעת גירושין, תביעת משמורת, תביעת מזונות, תביעת כתובה, תביעת שלום בית, תביעת חלוקת רכוש ועוד.

לסיכום

הטוען הרבני הנו גורם מייצג הבקיא בדין העברי על פיו דנים בבתי הדין הרבניים, בזכויות ובמונחים ההלכתיים המגיעים לכל אחד ואחת מכם. לפיכך, ידע כיצד לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר ולהוביל אתכם לטובת הצלחתכם בהליך זה.

הרב יהודה אבלס הנו טוען רבני מוסמך אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך, תוך מתן ייעוץ אישי, ליווי מלא, אכפתיות, מסירות ודיסקרטיות מלאה.

הנכם מעוניינים לפנות לבית הדין מכל סיבה שהיא? עתידים להופיע בפניו? ייצוגכם לצדו של הטוען הרבני הנה הבחירה הנכונה והאידיאלית ביותר עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה