חשיבות ייצוג של עורך דין מומחה לחדלות פירעון במקרה של תביעה

חשיבות ייצוג של עורך דין מומחה לחדלות פירעון במקרה של תביעה

אם נושים תובעים אתכם, חשוב שיהיה לצידכם לשכור עורך דין מומחה לחדלות פירעון, שבקיא בהגשת כתב הגנה לתביעה שהוגשה נגדכם, במיוחד עם הנושים יכולים להוכיח את טענותיהם נגדכם.

עורך דין מנוסה להסדר חובות יכול לעזור לכם להעריך את תקפות טענות הנושים, ואת הנסיבות האישיות שלכם, על מנת כדי לקבוע את הדרך הטובה ביותר מבחינתכם, להתנהלות משפטית.

האפשרויות שלכם להתמודדות עם תביעה משפטית

כאשר נושים תובעים אתכם כדי לגבות חובות שלא שילמתם, יש לכם שלוש אפשרויות להתמודד עם התביעה:

בחירת האפשרות הטובה ביותר מבחינתכם תלויה במספר גורמים.

האם אתם חייבים את הכספים שנתבעתם לשלם?

גם אם אתם אכן חייבים את הסכומים שהנושים דורשים בתביעתם, שכירת שירותי עורך דין היא אפשרות מומלצת, להגשת כתב הגנה או תביעה שכנגד, כדי למצוא פרצות בטיעוני התובעים, ולהגביר את סיכוייכם להפחית את סכום החוב הנתבע.

עורך דין מומחה לחדלות פירעון ינקוט במאמצים להשיג פסק דין על חלק מסכומי החובות שלכם, במקום על כולם, ויחתור גם למניעת החיוב שלכם בתשלום שכר טרחת עורכי הדין של הצד שכנגד.

האם יש לכם עילות הגנה מוצגות או אפשרות להגיש תביעה שכנגד?

אם יש לכם הגנה תקפה לתביעה, או תביעה שכנגד טובה, הגיוני לשכור עורך דין שייצג אתכם בתביעה. שכירת עורך דין יכולה להבטיח שאתם מציגים את המידע המלא הנוגע לתביעה ולהתגונן מפניה, כך שהתוצאות יהיו חיסכון כספי בטווח הארוך.

הגנה היא סיבה מדוע אינכם אחראים על החוב או סיבה מדוע אין לאפשר לנושים לגבות את החוב. הנה כמה סוגי הגנות נפוצות לתביעות נושים: חלפה תקופת ההתיישנות (תקופת הזמן בה על הנושים להגיש את התביעה); הנושים הגישו את התביעה לבית המשפט הלא נכון; או שהנושים אינם מסוגלים להציג את הניירת המקורית כדי להוכיח שאתם חייבים את סכום החוב הנתבע.

האם פשיטת רגל תהיה אופציה טובה יותר?

אם יש לכם חובות בסכומים גבוהים באופן משמעותי, במיוחד חובות בכרטיסי אשראי או חובות גבוהים שונים, חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה לחדלות פירעון על אפשרות פשיטת רגל. הגנה על מספר תביעות כרטיסי אשראי עשויה להיות יקרה וגוזלת זמן, וההשפעה על ציון האשראי שלכם עשויה להניב תוצאות חמורות.

אתם עשויים לגלות שאפשרות של סילוק כל החוב הישן שלכם עם פתיחה בהליך פשיטת רגל עשוה, לפחות בחלק מהמקרים, לעלות פחות מאשר הגשת כתב הגנה אפילו על תביעה אחת של כרטיס אשראי. ופשיטת רגל יכולה לעתים קרובות לעזור לכם להגיע לבסיס פיננסי חזק יותר מוקדם יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה