חמש דרכים לשדרג את יום ההולדת של ילדכם בקלות

חמש דרכים לשדרג את יום ההולדת של ילדכם בקלות

הילד או הילדה חוגגים יום הולדת? זה הזמן להפוך את המסיבה שלהם לחוויה אמיתית! הנה חמש דרכים מומלצות להפוך את החגיגה הקרובה לבלתי נשכחת

יום הולדת הוא אירוע משמח בכל גיל ובכל שלב בחיים, אך כשהוא מתרחש בגילאים צעירים הוא מהנה פי כמה. חגיגות יום הולדת הן חלק מהחוויות המעצבות אותנו ומהוות חלק חשוב בזיכרונותינו. זו גם הסיבה שאנו ההורים מחפשים כיצד להפתיע ולשמח את ילדינו בכל יום הולדת מחדש. אז איך עושים זאת? התשובה נמצאת באטרקציות מיוחדות לאירועים. מהשכרת שולחנות משחק ועד השכרת מתנפחים, הילדים של היום כבר יודעים מה הם אוהבים וזה הזמן להפתיע ולשמח אותם בענק. הנה חמשת הדרכים המומלצות לשדרוג יום ההולדת של ילדכם:

אטרקציות מומלצות למסיבת יום הולדת – כל הרעיונות לשדרוג החגיגה

  1. דוכני מזון – ממש כמו בחתונות ואירועים של "גדולים", דוכני מזון מככבים גם בימי הולדת של הקהל הצעיר, שם הם משדרגים את האירוע ויוצרים אווירה מושקעת. כאן מחכה לכם עולם של אפשרויות, מדוכני סושי וקרפ ועד דוכני פוקי בול, אסאי ועוד.
  2. מתנפחים לילדים – מדובר ללא ספק באטרקציה שסוחפת כל אירוע. מתנפחים לילדים הופכים כל מסיבת יום הולדת לאירוע מהנה ויוצרים תחושה של אירוע מושקע. השפע הרב בו הם מגיעים יאפשר לכם להתאים את סוגי המתנפחים לגיל הילדים ולבחור במספר מתנפחים וכך ליצור מתחם חוויתי שלם.
  3. תותח קצף – כי מי לא אוהב מסיבת קצף? האטרקציה הזו מושלמת עבור ימים חמים, מסיבות בריכה וימי הולדת הנערכים בחוץ והיא מבטיחה לסחוף את כל המוזמנים.
  4. השכרת שולחנות משחק – דרך נוספת לגיבוש ולפעילות חווייתית ומהנה. מדובר בשולחנות המוכרים לנו מהמשחקיות, אך עם טוויסט. בין סוגי השולחנות להשכרה תמצאו שולחנות הוקי אוויר, כדורגל, ביליארד ועוד.
  5. תאי צילום – הרשתות החברתיות והסלפי הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של ילדים ומתבגרים כיום ונראה כי הם מבלים חלק נכבד מכל אירוע בצילומים. האטרקציה הבאה מאפשרת לכם לקחת את התחביב הזה צעד אחד קדימה ולהפתיע את המוזמנים של ילדכם בתאי צילום להשכרה. מדובר בתאים המעוצבים במגוון סגנונות, מתאי צילום בסגנון וינטג' ועד תאי צילום חדישים המפיקים צילומים בשחור לבן. מדובר באטרקציה מנצחת גם בזכות המזכרת הנהדרת שהיא משאירה לכל אחד מהמשתתפים.

מחפשים מתנפחים לילדים? הגעתם למקום הנכון

נעים מאוד, ג'אמפ קידס, חברה מובילה בתחום המתנפחים בישראל. אצלנו תמצאו מגוון רחב של מתנפחים להשכרה עבור כל אירוע ולכל גיל. המתנפחים שלנו איכותיים במיוחד ואנו מקפידים על ניקיון ברמה הגבוהה ביותר של כל אחד מהם לפני ההגעה לאירוע. נשמח לייעץ לכם ולבנות עבורכם הצעה למתנפחים שישדרגו ברגע את מסיבת יום ההולדת של ילדכם.

 

קרדיט לתמונה אתר ג'אמפקידס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה