חימום איכותי בלחיצת כפתור עם קמין חשמלי

חימום איכותי בלחיצת כפתור עם קמין חשמלי

החורף כבר כאן, וזה הזמן לארגן לעצמכם חימום איכותי שיבטיח תחושה נעימה, חמימה וביתית. יכול להיות שיש לכם תנור בבית, אפילו מזגן שפועל שעות נוספות, אבל ביננו? מתחשק לכם כבר די הרבה זמן לחזור למקורות, להכניס הביתה מקור חימום קלאסי עם נגיעה מודרנית. זהו קמין חשמלי והוא עונה בדיוק על הצרכים הללו יחדיו.

למה לבחור קמין חשמלי על פני החלופות?

קמין חשמלי הוא פתרון חימום מודרני המדמה את המראה והתחושה של הקמין המסורתי, ללא להבות אמיתיות או צורך להתעסק בחיפוש אחר עצים ושמירה על בעירה. בנוסף, ניתן להעביר אותו מחדר לחדר וליהנות ממנו בראש שקט, בידיעה שילדים לא ינסו לגעת בו. והחלק הכי טוב – כל מה שצריך זה רק שקע חשמלי.

עם זאת, ישנם כמה דברים שכן כדאי לדת על הקמין החשמלי;

  • צריכת חשמל – לעומת אמצעי חימום אחרים, הקמין החשמלי צורך לא מעט חשמל. לכן, כדי לא ליצור עומס על אספקת החשמל בבית, כדאי להצטייד בחיבור תלת פאזי שיאפשר חלוקה נכונה ומאוזנת של החשמל בין כל האלמנטים בבית.
  • סוגים שונים – קיימים שני סוגים של קמינים חשמליים. האחד מחמם ועושה את עבודתו נאמנה ואילו הסוג השני, דקורטיבי בלבד. כלומר אכן תיווצר תמונה של להבות, אך היא דקורטיבית בלבד ואינה יעילה כלל בימי החורף הקרים. שימו לב היטב לסוג הקמין שאתם רוכשים.

הסיבה בגללה רבים יעדיפו את הגרסה החשמלית על פני זו הפועלת על הגז, היא קלות השימוש. כפי שצוין לעיל, כל שדרוש לכם זה שקע חשמלי. אלמנט שקיים בכל בית. קמין על גז לעומת זאת ידרוש מכם מעקב תמידי אחר מצב הגז, והחלפתו במידת הצורך. כפי שידוע לכולנו, סביר שדווקא ביום הקר ביותר בשנה תגלו שהגיע הזמן להחליף את בלון הגז.

איך עובד הקמין החשמלי?

כיום, קמין חשמלי כאמור מופעל באמצעות חיבור לחשמל ועל ידי שלט. הזרם החשמלי עובר בסלילים מיוחדים המותקנים בתוך הקמין, הממירים אותו לאנרגיית חום. כלומר ניתן לומר שהחשמל הוא חומר הבערה של הקמין, מה שהופך אותו לבטיחותי במיוחד.

איך לבחור את הקמין הנכון?

זו שאלת השאלות והתשובה עליה, תלויה במספר פרמטרים. ראשית, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל בו תרצו להציב את הקמין. אם עליכם לחמם שטח נרחב, יהיה עליכם לבחור בקמין בעל עוצמת חימום רבה. בנוסף, תרצו לבחור קמין אשר עולה בקנה אחד עם עיצוב הבית. ישנם קמינים בעיצוב מודרני ואחרים בעיצוב כפרי. וכמובן, ישנו נושא התקציב. מנעד המחירים הוא רחב וכל קמין מגיע עם יתרונות משלו. לכן, חשוב לבצע סקר שוק מקיף טרם הרכישה.

זהו זה! כעת, אתם יודעים הכל על קמין חשמלי ומוכנים לצאת לדרך, להתחדש בגוף חימום חדש, מתקדם ואיכותי ולהבטיח לעצמכם את החורף הכי נעים וחמים אי פעם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה