חידוש תו תושב

חידוש תו תושב

לחדש את תו התושב ולהימנע מדוחות

בעוד כשבועיים יפוג תוקפם שלתווי התושב שהונפקו במהלך 2016. כדי להימנע מדוחות ולהמשיך ליהנות מחנייה חינם בכל רחבי העיר, יש לחדש את התו

 

בעוד פחות משבועיים, ב-31 בדצמבר, יפוג תוקפם של תווי תושב שהונפקו במהלך שנת 2016,  ובמחלקת החנייה של העירייה נערכים בכוחות מתוגברים לחידוש כ-20 אלף תווי תושב לנהגים תושבי חדרה.

במחלקת החנייה מדגישים כי החל מה-1 בינואר 2018 תיאכף החנייה בתשלום גם על תווי תושב שלא חודשו ולכן אינם בתוקף. כדי להמשיך ליהנות מחנייה חינם בכל רחבי העיר, על תושבי חדרה לחדש את התו שברשותם ולהדביק על שמשת המכונית את התו החדש.

הפקת התו או חידושו ניתנת לביצוע בצורה מקוונת (מחשב, טאבלט, סמארטפון). ניתן למלא את הבקשה ללא צורך בהגעה למשרדי מחלקת החנייה, ולאחר מילוי הפרטים בטופס המקוון, יישלח התו לבית המבקש. הזכות לחנייה חינם תיכנס לתוקף מיד עם התשלום המקוון (וקבלת האישור על כך), אף בטרם הגעת התו בדואר.

לתושבי חדרה 2 סיווגים של תו תושב. סוג ראשון הוא תו כללי המתיר חנייה ללא תשלום לכל היום ללא הגבלת זמן  בכל רחבי העיר (בתחומים המסומנים בכחול-לבן), למעט באזור מרכז העיר (מע"ר) שבו החנייה חינם מוגבלת עד ל-3 שעות יומיות. יוזכר כי במע"ר חובה להפעיל אמצעי לניטור חנייה כגון פנגו, סלופארק (יש לוודא רישום כתושב חדרה) ואיזיפארק (בדגם התומך את השירות), כאשר לאורך 3 השעות יעמוד התעריף על 0 שקלים.

הסוג השני הוא תו תושב אזור מע"ר, הניתן לתושבים שדירתם גובלת ברחובות המע"ר. התו מתיר לתושבים אלה להחנות את רכבם ברחוב מגוריהם ללא הגבלת זמן, ללא תשלום וללא צורך בהפעלת אמצעי תשלום. זאת בנוסף לחנייה ברחבי העיר ללא הגבלת זמן וללא צורך בהפעלת אמצעי תשלום מכל סוג, בכפוף להוראות השילוט המקומי.

תושבים בעלי תו מע"ר יוכלו לחדש את התו במשרד מחלקת החנייה.

לטובת תושבים אלה, ואחרים שנבצר מהם להירשם בצורה מקוונת, תעמוד אפשרות לרישום וקבלת התו במשרדי המחלקה לפיקוח חנייה ברחוב עין גב 5. בתקופת ההנפקה יהיו משרדי המחלקה פתוחים מיום ראשון עד חמישי מ-8:00 עד 19:00 ברציפות, וביום שישי מ-8:00 עד 12:00. עלות תו תושב 30 שקלים לכל התקופה. במקרים שיש יותר מרכב אחד, יש להגיש בקשה בנפרד לכל רכב.

תוקפו של כל תו הינו עד 31 בדצמבר שלאחר שנת נתינתו, כאשר תאריך התפוגה מצוין על גבי המדבקה המוצמדת לשמשת הרכב.

באמצעות תו תושב בתוקף נהנים תושבי חדרה מחנייה ללא תשלום בכל רחבי העיר. נהגים תושבי חוץ ימשיכו לשלם עבור החנייה בחדרה.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה