חומצה היאלורונית – הפתרון הטוב ביותר לקמטים

חומצה היאלורונית – הפתרון הטוב ביותר לקמטים

אין זה סוד גדול, שבשלב מסוים בחיינו אנחנו מתחילים לשים לב לקמטים אשר מופיעים על פנינו והם משפיעים עלינו. הם משפיעים על המראה שלנו, מאחר והם יוצרים אצלנו מראה שאיננו תואם את הגיל שלנו, ובין אם הם משפיעים על התחושה שלנו. אף אחד לא אוהב לראות שהוא מבוגר יותר ממה שהוא מרגיש. כולנו אוהבים להרגיש צעירים בנשמה.

ישנן דרכים שונות כיצד להתמודד עם הקמטים שמופיעים על הפנים שלנו, במהלך השנים נוצרו אינספור דוגמאות ואינספור אפשרויות. חלק מהן מאוד פשוטות ונוחות, אחרות קצת יותר מורכבות. כשאנחנו מחפשים דרכים כיצד להתמודד עם קמטים בפנים, קמטים מסוגים שונים, באופן טבעי אנחנו נחפש את הדרך הטובה, היעילה והבריאה ביותר.

במשך השנים למדנו שיש שני מסלולים עיקריים לכך. מסלול אחר הוא דרך ניתוחים מסוגים שונים, מדובר בניתוחי מתיחות פנים בעיקר. צריך לומר, שכיום פחות נהוג להשתמש בניתוח זה בגלל שיש אופציות יותר קלות ונוחות, שלא נדבר על זה שמדובר בניתוח מאוד לא פשוט. מסלול שני מתייחס לחומרים שונים שניתן להזריק בפנים בשביל למלא את הקמטים.

חומצה היאלורונית זו דוגמא נהדרת לחומר שניתן להשתמש בו לצורך מילוי קמטים. לצד חומרים יותר מוכרים מבחינת תקשורתית, כגון בוטוקס, אנחנו יכולים למצוא חומר כמו חומצה היאלורונית אשר עושה את העבודה, לא פחות טוב, יש הסבורים שאפילו יותר.

ההבדל בין חומצה היאלורונית לחומרים אחרים, הוא בכך שהחומצה מגיעה אלינו מגוף האדם, לא מדובר בחומר שמגיע מבחוץ. שואבים את החומר מהגוף ומזריקים אותו אל הקמט. בצורה כזו אנחנו לא צריכים לספק לגוף שלנו להתמודד עם חומר זר. דבר שתמיד יכול להוביל לזיהומים ובעיות, בין אם הגוף מקבל או דוחה אותו.

זו הסיבה שיותר אנשים בוחרים להשתמש בחומר כמו חומצה היאלורונית על פני חומרים אחרים, כולל כאלה שזוכים לחשיפה תקשורתית רחבה הרבה יותר, ולא פעם גם לדחיפה של לא מעט גורמים בתחום.

מה צריך לברר לפני הטיפול

לפני שאנחנו מגיעים לטיפול אצל רופא לצורך הזרקת חומר למילוי קמטים, יש לבחון את הנושא לעומק, רצוי להפנות שורה של שאלות לרופא בשביל לקבל ממנו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

למשל, צריך לשאול מה תופעות הלוואי של החומר והאם הוא יכול לגרום לזיהום או לכל דבר אחר, אשר יכול להשפיע הן על העור והן על התפקוד שלנו. כמו כן צריך לברר האם יש תפוגה לחומר ומתי צריך לחדש את הטיפול. צריך לומר, קמטים כל הזמן נוצרים, כך או אחרת, ולכן יש לקחת בחשבון שמדובר בתהליך שיש לבצע אותו יותר מפעם אחת.

עוד נקודה שחשוב לברר היא, מה מותר ומה אסור לעשות אחרי הטיפול, כולל כיצד יש לטפל בעור הפנים אחרי שמזריקים את החומר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה