חולקו מלגות עיר עם אנרגיה

חולקו מלגות עיר עם אנרגיה

סך המלגות שחולקו השנה בשיתוף העירייה מגיע לכ-1.8 מיליון שקלים, תמורתם השתלבו סטודנטים בסך כולל של כ-27 אלף שעות עשייה קהילתית

מלגת "עיר עם אנרגיה" חולקה זו השנה הרביעית ברציפות, בטקס שהוביל מרכז הצעירים העירוני "טורבינה", במעמד הנהלת העיר, סטודנטים ובני משפחות.

מדובר במלגה המחולקת לסטודנטים תושבי העיר במטרה לסייע להם להשלים את לימודי התואר במקצוע נדרש ולהגביר את זיקתם וגאוותם לעיר חדרה.

הטקס התקיים במתחם חללי העבודה המשותפים TSI.לדברי מנהלת מרכז הצעירים הדר מרום, הבחירה במקום נבעה מתוך ההבנה כי אחד מתפקידי מרכז הצעירים הוא לחבר ולהכיר לצעירים מקומות מיוחדים בעיר, העשויים להיות רלוונטיים לחייהם בהווה או בעתיד ולתרום לשיפור חווית הצעירים בעיר.

השנה במלגת "עיר עם אנרגיה" הוחלט להתמקד בסטודנטים חדרתיים שלומדים במוסדות מרוחקים יותר, ולכן מתקשים לבצע את השעות הנדרשות בקהילה. היה חשוב להעביר להם את המסר, כי העיר באמצעות מרכז הצעירים העירוני תומכת במאמציהם לרכישת השכלה גבוהה, לא שוכחת אותם ומצפה להם בחזרה בתום הלימודים.

בשם הסטודנטים בירכה הדר הררי, שהודתה על המלגה ועל הזכות להיות מעורבים בפרויקטים ובעשייה למען הקהילה.

השנה חולקו בשיתוף העירייה, פר"ח, מפעל הפיס ותורמים נוספים, מלגות בסך כולל של 1.8 מיליון שקלים, ובתמורה השתלבו סטודנטים בכ-27 אלף שעות בבתי ספר, מועדוניות, יזמו וביצעו פרויקטים שונים עבור קהל הצעירים בעיר.

מרום: "כל מי שנחשף וזכה להשתתף באותם פרויקטים ואירועים הבין שכדאי להיות מעודכנים במה שקורה, כי קורים דברים מיוחדים ואיכותיים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה