חולצות להדפסה: השיטות הטובות ביותר

חולצות להדפסה: השיטות הטובות ביותר

האם אתם מעוניינים ללבוש בגדים ייחודיים? יש עיצוב ספציפי שאתם אוהבים, אבל לא מוצאים אותו בחנויות רגילות? אולי הגיע הזמן לבחור אפשרויות עיצוב והדפסת חולצות משלכם.

תהליך זה עשוי להיות קצת מסובך אם אתם מתכננים לעצב חולצה אחת בלבד, אבל אם סגנון לבוש זה אהוב עליכם, כדאי לבדוק כמה מהסוגים העיקריים של שיטות הדפסת חולצות.

תאימות עם בדים שונים

לא כל השיטות טובות לכל הבדים. אם יש לכם חולצת כותנה עבה, הדבר האחרון שתרצו להשתמש בו הוא סובלימציה של צבע, כי זה יהרוס אותה.

לכל שיטה יש סוג בד מועדף ולכן חשוב לבדוק מראש את סוגי הבדים שעליהם אתם מתכננים לעצב חולצות להדפסה.

מהירות ייצור

אם אתם צריכים מאות חולצות מודפסות בהקדם האפשרי, מומלץ להימנע מבחירת הדפסה בשיטה איטית.

בדרך כלל, מצוין בצורה ברורה אם אפשרות אחת טובה לייצור יחיד או המוני, אז הקפידו לבדוק אותה.

שיקול העלות

עלות חולצות להדפסה עשויה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לבחירת הסוגים, העיצובים והסגנונות השונים.

יש יותר אפשרויות כלכליות לבעלי תקציב מצומצם, ולכן כדאי לקחת בחשבון את שיקול המחיר. לאחר הבנת העלויות, ניתן לבחור בהתאם את סוג האריגים והכמויות הנדרשות.

בחירת אפשרויות חולצות להדפסה בשיטת מסך

אם יש לכם חולצה מודפסת במשך שנים והיא עדיין נראית מדהים, כנראה שהיא נוצרה עם הדפסת מסך. שיטה זו, המכונה גם דפוס משי, מבטיחה שכפול עיצובי טוב מאוד. אנשי מקצוע רבים מסתמכים על שיטה זו מכיוון שהיא נותנת תוצאות טובות.

אבל חשוב להבין שלמרות ששיטה זו נותנת תוצאות באיכות גבוהה, היא אינה מתאימה לכל סוגי חולצות להדפסה. זוהי אפשרות נהדרת כשהמטרה היא לייצר כמות גדולה של אותן חולצות, כי השבלונה יכולה לשמש שוב ושוב. חברות גדולות מסתמכות בדרך כלל על שיטה זו לייצור המוני של חולצות.

השיטה משמשת בצורה הטובה ביותר עבור צבע אחד לכל מסך. זה יכול גם להדפיס במגוון צבעים, אבל אם אתם מעוניינים להדפיס חולצות בעיצובים מורכבים, מומלץ לבחור בשיטות אחרות.

יתרונות בחירת אפשרויות הדפסת מסך

  • איכות גבוהה
  • עמידות גבוהה
  • מעולה לכמויות גדולות
  • תוצאות מהירות אם נעשה שימוש בעיצוב יחיד.

סובלימציית צבע

שיטה זו מצוינת עבור עיצובים גדולים ומורכבים. אם אתם רואים חולצות להדפסה מכוסות בהדפסים, סביר להניח שזהו תהליך הייצור שלכן. יש לשים לב לדבר אחד לגבי חומר החולצה. ניתן להשתמש בסובלימציה של צבע רק עבור בדים קלים.

גישה זו מאפשרת את השגת התוצאות הטובות ביותר על בדי פוליאסטר, למשל. למרות שזו גם שיטת הדפסה שמבטיחה איכות גבוהה, חשוב לבחור את החולצות בחברה שמתמחה בתחום. יש צורך בסוג נוזל מיוחד של צבע שנמרח על נייר ההעברה. לאחר שהוא מתייבש לחלוטין, ניתן להשתמש בחום ולחץ עבור הסובלימציה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה