חדרי ילדים יפהפיים

חדרי ילדים יפהפיים

חדרי ילדים

המעבר לבית חדש כרוך בהרבה מאד שעות של תכנון וחשיבה. ברוב המקרים נעזרים בעלי הנכס במעצב פנים שמנתב עבורם את הדרך ליצירת עיצוב מושלם של הבית, התואם את החלומות שלהם. רבים מהלקוחות מחליטים לבצע שינויים כאלו ואחרים בתכנון הראשוני של הבית שהוצע על ידי האדריכל של החברה הקבלנית וזאת בהתאם לצורך שלהם. לעיתים הם מרחיבים את הסלון על חשבון המרפסת או חלק ממנה, לעיתים מקטינים חדר אחד כדי שהחדר הצמוד יהיה גדול יותר, או כל שינוי אחר התואם את הצורך המשפחתי. לאחר מכן מתחילים בקו החשיבה של העיצוב. השלב הראשון הוא בחירה של הסגנון העיצובי שמתאים לבני הבית, כפרי, מודרני, קלאסי, הייטקיסטי וכו'. לאחר הבחירה מציע להם מעצב הפנים את האופציות השונות לנראות הבית לסלון, לחדר השינה, עבור חדרי ילדים ועוד.

כאשר יש ליווי מקצועי של מעצב פנים, הוא מציע כמה וכמה אופציות של עיצוב בקטגוריה שנבחרה כיוון שיש הרבה מאד אפשרויות. חלל הסלון יהיה מרווח כך שכל בני הבית יוכלו לשבת שם כולם יחד וליהנות מרגעים משפחתיים קסומים, המטבח יהיה רחב ידיים כדי שיתאים להרגלי האירוח של המשפחה. תשומת לב מיוחדת ניתנת עבור עיצוב חדרי ילדים כדי שיהיו יפים ומזמינים אך גם פונקציונליים בחיי היום יום והילדים ייהנו מהשהייה בהם לבד וגם עם האחים והחברים שלהם.

חדרי ילדים מיוחדים

המגמה היא לא ליצור חדרי ילדים זהים לילדים, אלא להעניק צביון מיוחד לכל אחד מהם על פי גילו של כל ילד ואהבותיו. בשלב ראשון רוכשים רהיטים נוחים כמו שולחן ללימודים, ארון בעל דלתות הזזה לנוחות מקסימלית שיש בו חלוקה פנימית התואמת את צרכי הילד. מתחם תלייה רחב או צר, מדפים, מגירות להלבשה תחתונה ולאקססוריז ועוד.

בחירה של מיטה לכל ילד

על פי גילם של הילדים רוכשים מיטת תינוק, מיטת מעבר או מיטת יחיד שיש בה גם אופציה למיטת חבר ולארגז מצעים. לבני הנוער רוכשים בדרך כלל מיטה וחצי או מיטה זוגית, כדי שלא יהיה צורך לאחר שנה או שנתיים לרכוש מיטה חדשה.

עבור חדרי ילדים שבהם ישנים שני ילדים, אפשר לרכוש מיטת קומתיים שהיא נוחה מאד ובדרך כלל הילד הגדול יותר ישן בקומה העליונה והילד הקטן יותר ישן בקומה התחתונה.

עיצוב של חדרי ילדים

להשלמת הנראות של חדרי ילדים, בוחרים עבור כל אחד מהם את הצבע שבו ייצבעו הקירות וזאת בהתאמה לגווניהם של הרהיטים. בדרך כלל צובעים שלושה קירות בגוון זהה ועל הקיר הרביעי מדביקים טפט מדהים עם הדפס יוצא דופן ודבר זה יוצר חדר יפהפה.

בנוסף לכך רוכשים עבור חדרי ילדים ווילונות תואמים, כך שאפשר יהיה לחסום את כניסת קרני השמש בשעות החמות וגם שטיח עבה ורך כך שהילדים יוכלו לשבת ולשחק עליו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה