חדרה עיר בצמיחה

חדרה חודרת ללב התושבים. העיר לא נחה לרגע בשנים האחרונות. זאת ניתן לראות בשינויים הרבים שהיא עברה, והזרועה עוד נטויה. בואו ניקח לדוגמא את פארק נחל חדרה, שלא מפסיק להתפתח ולצמוח. הוא מלווה במדשאות ומזרקות מקסימות, ושלל שולחנות פיקניק. אין ספור אירועים ופעילויות כבר נערכו בו, ובמיוחד לאחרונה, בתקופת החגים. ולא נשכח את השביל של הפארק, אשר מוביל היישר לעבר חוף הים, כך שלטייל בו יהיה הדבר הכי נכון וכיפי לעשות בכל שעות היום, לכל המשפחה. לא חסרים מקומות מרתקים לטייל בהם בעיר, העיר גאה לברך את תושביה שעשו את הבחירה הנכונה ועברו לגור בה. פארקים רבים, מוזיאונים מרתקים, מקומות בילוי כמו בתי קפה ומסעדות, פאבים וחופים זו רק ההתחלה.

למה לגור בחדרה

מיקומה של חדרה נמצא לאורך חוף הים, בין תל אביב לחיפה, והיא אחת ממושבות העלייה הראשונה. בחדרה מאוד קל להתנייד ממקום למקום, במיוחד בשל העובדה שיש בה רכבת במערב העיר למרגלות יער חדרה הקסום. גם הקניות לא היו מעולם קלות יותר וכיפיות, הרי שבחדרה לא חסרים מרכזי קניות ענקיים, חנויות ממיטב המותגים. ולא נשכח את הכיכר המרכזית של העיר, ובה נערכים שלל אירועים ופעילויות. האוכלוסייה בחדרה רק גדלה מדי שנה. דירות למכירה בחדרה נחטפות כמעט באותו קצב של הלחמניות הטריות והטעימות בשלל המאפיות שבעיר. התושבים יודעים מה נכון להם ובוחרים לגור בעיר איכותית ביותר, שמציעה שלל של פינוקים.

התיירות לעיר

התיירים בוחרים כל שנה מחדש לבקר בחדרה, הרי שלא חסרים מגוון מסלולי טבע יפיפיים, אתרי מורשת, חוות חקלאיות ונופים משגעים. פעילות אטרקטיביות, פארקים, יערות ואתרים היסטוריים שפשוט אסור לפספס. דירות למכירה בחדרה זה כבר מזמן לא מילה גסה, במיוחד כשמדובר בצעירים. כידוע, חדרה מאופיינת בחופיה התוססים, מלאי האנרגיה והאווירה המהפנטת. הצעירים בעיקר מחפשים דירות סמוך לחוף, כדי ליהנות גם ממחירים מנצחים, גם מבריזה נעימה וגם מאיכות חיים לא מתפשרת. רמת החיים בחדרה היא מהגבוהים ביותר. אין ספור פרויקטים כבר נבנו, וממשיכים להיבנות על מנת שכמה יותר תושבים יוכלו ליהנות מהמגורים בעיר. אדמותיה של חדרה משתרעות על שטחים ענקיים במיוחד. עוד מ-1952 מאז הקמתה של העיר, היא רק ממשיכה לצמוח, ולהוביל באיכות, מחייה נוחה ושלל השפע מיוחד במינו. וכל זה למרגלות חוף הים התיכון.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה