חברת הסעות – השירותים השונים שתוכלו לקבל

חברת הסעות – השירותים השונים שתוכלו לקבל

באפשרותכם להזמין שירותי חברת הסעות כמעט לכל נסיעה: הסעות לאירועים, הסעות עובדים, הסעות תלמידים, הסעות לנתב"ג ועוד. אין כמעט אף מגבלה בנושא וכן חברות ההסעות עובדות גם בימי שבת וחג ויוכלו לקחת אתכם לכל יעד שתצטרכו.

 הסעות לשדה התעופה ובחזרה

אם תיזכרו הפעם האחרונה שטסתם לחו"ל והגעתם לשדה תעופה חדש עבורכם בפעם הראשונה, רוב הסיכויים שהסתבכתם עם הכיוונים והיה קושי למצוא דרכי הגעה למלון (אם לא דאגתם לזה מראש). כדי להימנע מהבלבול, גם עבור תיירים, ניתן להזמין חברת הסעות לשדה התעופה, ממש לכניסה של הטרמינל. נהג פרטי ימתין לכם/לתיירים שהזמנתם עם שלט ועליו שם המשפחה שלכם. ברגע שתיפגשו הנהג ידאג ללוות אתכם לרכב שלו, להעמיס את הכבודה שלכם ולקחת אתכם עד לדלת הכניסה של בית המלון. כמו כן, גם בדרך חזור, תוכלו לקבוע יחד עם חברת ההסעות את השעה שעליכם להיות בשדה התעופה על פי שעת ההמראה. חברות הסעות מנוסות ידעו בדיוק כמה זמן ייקח להגיע מהמלון לשדה התעופה כדי שתגיעו בזמן לטיסה שלכם.

 הסעות לעובדים

מקומות עבודה רבים מעדיפים שהעובדים יגיעו כולם יחד בהסעות מאורגנות ויש לכך כמה סיבות:

  • כל העובדים מגיעים יחד למשמרת שלהם ובכך נמנע בלגאן וטיילת בהגעה של כל עובד בנפרד.
  • העובדים צריכים להמתין להסעה ליד ביתם דבר שהופך איחורים לעבודה לכמעט בלתי אפשריים.
  • חיסכון בעלויות עבור דמי נסיעות. חברה שמספקת הסעות לעובדים אינה חייבת לשלם דמי נסיעות ולעיתים משתלם יותר להזמין הסעות.

מעבר לסיבות אלו, חברת הסעות לעובדים הינה חברה שמתנהלת באופן מסודר על פי לוח זמנים מדויק כדי למנוע איחורים ועיקובים גם בפיזור העובדים בביתכם. אם אתם כבר משתמשים בשירות הזה ואינכם מרוצים, כדאי לשקול לפתוח מכרז חדש ולעבוד עם חברת הסעות מקצועית יותר.

 חברת הסעות VIP

כמו הסעות אל נתב"ג וממנו, יש גם אפשרות להסעות עבור אישים חשובים. ההבדל בין הסעות אלו לבין הסעות עובדים למשל, זה שבדרך כלל מדובר ברכבי יוקרה כדי לספק את חווית הנסיעה הטובה ביותר עבור הלקוחות החשובים. כמו כן גם השירות הוא מורחב והנהג משמש גם כעוזר ומדריך אישי לנוסעים בעת הצורך. מעבר לכך ניתן להזמין הסעות VIP  גם לאירועים כמו חתונות ובר מצוות.

 הסעות לנכים בכיסאות גלגלים

כאשר יש מוגבלות הנוגעת לניידות עבור נוסעים, חשוב לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מזמינים הסעה. כל חברת הסעות בישראל מחויבת להחזיק ברכב אחד לפחות אשר מותאם לנכים (לחברות עם צי של מעל 20 רכבים). לצערנו זה לא תמיד מגיע מרצונה של חברת ההסעות אך את העבודה היא חייבת לספק ובמחיר הוגן – או לפחות דומה למחיר רגיל. הקושי בהסעת נכים במקרה כזה נובע מהיעדר מקום לכל הנכים ברכב ההסעות בגלל המקום הרב שכסא הגלגלים תופס. לכן מומלץ להזמין רכב הסעות שמתאים למספר רב של נכים או רכב אחד לכל נכה.

 הסעות לטיולים

במקרה של טיולים נהוג להשכיר את שירותי חברת ההסעות למשך יום שלם (או יותר במקרה הצורך) ובכך ליהנות מטיול ממושך ללא עיקובים. הנהג צמוד לנוסעים במשך כל הטיול עד הפיזור בחזרה לביתם. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור שירותי הסעות בתל אביב, פנו כבר עכשיו, בהרשמה קצרה לאתר דרייבר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה