התחלתם שיפוץ? כך תבחרו ריצוף קרמיקה

התחלתם שיפוץ? כך תבחרו ריצוף קרמיקה

אם כבר החלטתם לשפץ את הבית, אין טעם שתעשו לעצמכם הנחות. מדובר על צעד משמעותי שאמור לשנות את איכות החיים שלכם, ולהביא אותה למקום אחר. עם זאת ההחלטות השונות שתקבלו בזמן השיפוץ, הן אלה שאמורות לקבוע כיצד יראה היום שאחרי. אם אתם מחליטים לרצף את הבית, ריצוף קרמיקה הוא ללא ספק הריצוף המושלם. מדובר על הריצוף האידיאלי שמביא איתו יתרונות רבים שאין לאף אפשרות אחרת. עם זאת חשוב לדעת כיצד בוחרים את הריצוף הנכון שיחמיא לעבודת השיפוץ. הינה כמה טיפים שיאפשרו לכם לבחור ריצוף מסוג קרמיקה שישדרג את הבית כולו. כאשר אנשים ייכנסו אליכם לבית לאחר השיפוץ – הם יבחינו בריצוף באופן מידיי.

באיזה גודל לרכוש את הריצוף?

לרוב כאשר עושים שיפוץ הבחירה הנכונה תהיה לבחור ריצוף גדול לבית. ריצוף קרמיקה מגיע במגוון רחב של גדלים, אך הריצוף הקטן הפך להיות פחות שכיח. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי ריצוף גדול עולה יותר יקר. כך שלא תמיד יהיה לכם את הסכום הדרוש כדי לבצע את הרכישה. ההמלצה שלנו אליכם היא פשוט לחפש ריצוף במחיר שתוכלו לעמוד בו, גדול ככל האפשר. הריצוף הגדול מעניק אווירה פתוחה ונעימה, כזאת שתחמיא מיד לשיפוץ כולו. מי שייכנס לבית יצליח לראות את כל השינויים שאותם עשיתם ללא כל בעיה.

האם לרכוש ריצוף מט או מבריק?

הבחירה בין ריצוף קרמיקה מט או מבריק היא בעיקר בחירה של טעם אישי. יש כאלה שמעדיפים אפשרות כזאת, ויש כאלה שיעדיפו אפשרות אחרת. ההבדל העיקרי בא לידיי ביטוי מבחינת ההרגשה כאשר נכנסים לבית. יש כאלה שעבורם הנראות המבריקה של הרצפה קצת פחות נעימה. אחרים מעדיפים שהבית יראה יוקרתי על ידי ריצוף מבריק. כמובן שיהיה עליכם לבחון מספר אפשרויות כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה. תוכלו לבקש לראות מספר מרצפות בכל מיני סוגים עד אשר תגיעו לבחירה שתגרום לכם להרגיש בנוח. ריצוף קרמיקה הוא ריצוף שאמור לשדרג את הבית שלכם ולא להפך.

מהו העובי המומלץ לריצוף?

מוטב כי הריצוף לא יהיה עבה מידיי על מנת שלא ליצור הבדלי גבהים בין הכניסה לבית לבין הבית עצמו. עם זאת מוטב כי הריצוף לא יהיה דק מידיי מכיוון שהוא עלול להיות שברירי. צריך לנסות למצוא את האיזון בין ריצוף קרמיקה דק לעבה. ברוב המקרים ההמלצה היא לרכוש ריצוף קרמיקה בעובי של 10 מ"מ פחות או יותר. כך תוכלו להנות מריצוף שיהיה מספיק עמיד, אך גם כזה שלא יצור הבדלי גבהים. כמובן שתוכלו להתייעץ עם מומחה ריצוף על מנת שיסייע לכם לבחור בחוכמה. בסוף מדובר כאן על בחירה שאמורה להעניק לכם שקט לזמן רב. לפיכך מוטב כי גם תרכשו ריצוף רזרבה למקרה שתצטרכו אותו.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה