השתלת שיער – שיטת FUE: טכניקת השתלת שיער ללא גילוח

השתלת שיער – שיטת FUE: טכניקת השתלת שיער ללא גילוח

נשים וגברים רבים שמעוניינים בהשתלת שיער, מגלים לאחר מחקר ימים של מחקר אינטנסיבי, שחלק מהרופאים מבצעים השתלות שיער בשיטת גילוח השיער הקיים, באזור המקבל או התורם.

אם האזורים שבהם יש לבצע השתלת שיער הם אזורים קטנים, כמו למשל השתלת שיער בצדדים או השתלת שיער במקרה של מצח גבוה, או אם יש צורך רק בשחזור אזורים שהפכו לדלילים יותר, השתלת שיער – שיטת FUE אפשרית בהחלט.

מאחר שבשיטה זו מתפתחים קרום ואדמומיות לאחר הניתוח, שעשויים לא להיות מכוסים באופן מספק, שיטה זו אינה אופטימלית, במיוחד עבור אנשים במקצועות עם קשרים רבים עם לקוחות, אשר מטרתם להיות שוב מקובלים מבחינה חברתית.

מה זה השתלת שיער – שיטת FUE?

השתלת שיער – שיטת FUE היא שיטה שמבוססת על הפקת יחידות זקיקים ומתבצעת באמצעות הוצאת זקיקי שיער בודדים מאזור תורם מאחורי הראש והשתלתם באזורים דלילים בשיער. התוצאות מתבטאות בצמיחת שיער חדש שנראה סמיך וטבעי.

שיטה זו מחליפה את טכניקת השתלת יחידות הזקיקים הקלאסית, שיטת FUT, שמתבצעת באמצעות נטילת פיסת קרקפת שלמה יחד עם הזקיקים להשתלה באזור המקריח.

השתלת שיער – שיטת FUE הפכה להיות פופולרית יותר מכיוון שהתוצאות אינן מתבטאות במראה "תקעי שיער", כשחלקי עור או שיער אינם תואמים לאזורים שמסביב, ושיטה זו גם אינה משאירה צלקת גדולה כפי שמתרחש בשיטת FUT.

מאפייני השתלת שיער – שיטת FUE

ככל שאדם מתבגר, מחזור תלת-פאזי של צמיחת שיער וצמיחתו מחדש מתקצר עד שהזקיקים כבר אינם צומחים מחדש. תהליך זה משתנה אצל כל אדם. יש אנשים שמתחילים להקריח בשנות העשרים לחייהם, בעוד שאחרים מקריחים בגילאים הרבה יותר מאוחרים בחיים.

השתלת שיער – שיטת FUE מחזירה שיער אבוד באמצעות החלפת זקיקים ישנים בזקיקים חדשים שעדיין מסוגלים להצמיח שיער. לאחר ההשתלה, הזקיקים יוזנו מכלי הדם ויתחילו להצמיח שיער באזור שבעבר היה מאופיין בצמיחה דקה או בהתקרחות.

השתלת שיער – שיטת FUE ללא גילוח באזור התורם או באזור המקבל

הצורך להיות מקובל שוב מבחינה חברתית בתוך זמן קצר לאחר השתלת שיער היא משאלה גדולה של כל מטופל, שיכולה להתממש רק על ידי השתלת שיער – שיטת FUE.

במיוחד לעיבוי שיער כירורגי בשיער קיים או באזורים בהירים, השתלת קו השיער הנסוג והתקדמות קו השיער אצל נשים וגברים, בשיטה ללא גילוח היא אפשרות טובה ללא כל גילוח קצר של השיער, לא באזור המקבל ולא באזור התורם.

שיטה זו רחוקה משיטות עיבוד המוני ומנתחי השיער המעטים המצוינים שמתמסרים לשיטה זו ראויים לתואר "אמני כירורגיית שיקום שיער". יחד עם זאת, יש לבחון ביתר פירוט את הרקע המקצועי של המנתח שאצלו מעוניינים לעבור את ההשתלה, ולקבל מידע פתוח ומקיף על הניסיון של המנתח וצוות המרפאה, כך ששום שאלה לא תישאר ללא תשובה.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה