השתלת שיער בישראל מחירים משתלמים

השתלת שיער בישראל מחירים משתלמים

השתלת שיער בישראל מבחינת מחירים היא מעט יקרה יותר לעומת האפשרויות בקליניקות בחו"ל. כך או כך זוהי פרוצדורה שקשה להצמיד לה תג מחיר. הליך זה הוא בגדר הגשמת חלום עבור רבים, הוא יכול לכם את המראה, את ההרגשה ולפתור את בעיית הידללות השיער וההתקרחות.

גברים רבים בישראל סובלים מהתקרחות או מנשירה מאסיבית שגורמת למראה שיער דליל.

כמובן ששיער מלא ובריא הוא סמל יופי, ואובדן השיער נוטה לפגוע בדימוי העצמי של גברים בכל גיל.

בעבר לא היה פתרון אפקטיבי לבעיה, אבל היום יש מוצא והוא לעבור השתלת שיער בשיטה כירורגית מתקדמת. אבל כמה זה עולה?

השתלת שיער בישראל מחירים – מדוע מדובר בפרוצדורה יקרה יחסית

אם נכנסתם לגוגל וחיפשתם על השתלת שיער בישראל מחירים, סביר להניח שלא מצאתם תשובה חד משמעית. אך ברור לכולם שזהו הליך רפואי לא זול, ועם זאת משתלם מאוד.

ההשתלה היא למעשה הליך מיקרו כירורגי בו קוצרים זקיקי שערות מאזור פורה בראש, לרוב העורף והאזור מעל האוזן, והזקיקים הללו מושתלים באזורי ההתקרחות. היום, הודות לטכניקות מתקדמות, ההליך כבר לא דורש חתכים והתערבות כירורגית מעמיקה – כזו שמותירה צלקות. מדובר בעבודה ידנית מדויקת ביותר ובקושי פולשנית. ישנן שיטות בהן אפילו לא נדרש לגלח את הראש. השיטות המתקדמות הללו מתבצעות על ידי מומחים מנוסים בתחום באמצעות מכשור בטכנולוגיה חדשנית, ועל כן טווחי המחירים יכולים להיות גבוהים יחסית.

המחיר המבוקש לעומת הרווח של המטופל

נתרכז בשיטת FUE לביצוע השתלות שיער, שכן היא השיטה המתקדמת ועל כן גם היקרה ביותר כיום בתחום, אך מדובר בטכניקה ששינתה את החיים עבור אינספור אנשים מכל העולם.

יתרונות השיטה הזו עבור המטופלים עולים בהרבה על העלות הכרוכה בה. הליך השתלת השיער נעשה פשוט ויעיל יותר שכן הרופא יכול לקצור את זקיקי השערה בדרך פשוטה ומהירה בהרבה מאשר בשיטות האחרות. שיטה זו אינה משאירה צלקות ובעזרתה מתאפשר להשתיל את זקיקי השיער בצפיפות גבוהה ולקבל תוצאה סופית של מראה מלא וטבעי.

מה קובע את המחיר – השתלת שיער בישראל  טווח מחירים

ישנם מספר משתנים שיכולים להשפיע על המחיר של ביצוע ההשתלה בארץ. קודם כל, מצב הראש, האזור בו יש צורך לבצע השתלה. ומכאן כמות הזקיקים שיש לקצור ולהשתיל. אזור קטן יחסית לעומת אזור נרחב לחלוטין ישפיע על המחיר. כמו כן, סוג השיטה הנדרשת והמתאימה לביצוע ההשתלה, ישנם מקרים בהם המטופל יכול לבחור בשיטה מתקדמת יותר שתהיה כרוכה בעלות גבוהה יותר. פרמטר נוסף הוא הכירורג שמבצע את ההשתלה. כמו בכל דבר בחיים, טיפול בידי כירורג מומחה ומנוסה שיבצע את העבודה בצורה הטובה יבותר לטובת תוצאה אופטימלית יהיה יקר יותר מאשר רופא אחר, שאינו נחשב לכירורג מומחה להשתלות שיער.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה