השקעות בפודטק – השקעה בטעם קצת שונה

השקעות בפודטק – השקעה בטעם קצת שונה

כאשר אתם חושבים על השקעות, ככל הנראה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו זה נדל"ן. אך בפועל יש עוד לא מעט נישות מעניינות בתחום הזה, נישות שאולי יכולות להיות מתאימות לכם קצת יותר. אחת מהנישות הכי מסקרנות שיש זוהי האפשרות להשקיע בטכנולוגיית המזון, להשקעות הללו קוראים השקעות בפודטק. בישראל לצורך הדוגמא יש למעלה מ-200 חברות או סטארטאפים שונים אשר עוסקים בתחום הזה- כאשר לכל אחד מהם יש את תחום העיסוק שבו הוא מתמחה ובו הוא עוסק.

השקיעו בתחום שיעניין אתכם

מדוע אנשים מעדיפים לחפש השקעות בפודטק על פני השקעות רגילות? מכיוון שמדובר על השקעות שיותר מעניינות אותם, השקעות שיש בהן קצת יותר תכלית. בהשוואה לאפשרויות אחרות שהן הרבה פחות מעניינות, והרבה פחות מושכות את קהל המשקיעים. בואו נודה על האמת, אם השקעה מסוימת לא מעניינת אתכם, אין שום סיבה שתשקיעו בה. תחום המזון הוא תחום שמעסיק לא מעט אנשים, ויש כאלה שאומרים בפה מלא כי מדובר על התחביב הכי משמעותי בחיים שלהם.

השקיעו בתחום עם פוטנציאל צמיחה עצום

עוד סיבה שהנושא של השקעות בפודטק עלה לכותרות בשנים האחרונות היא שמדובר על תחום עם פוטנציאל צמיחה אדיר. לא מעט חברות וסטארטאפים נרשמו בתחום הזה רק בעשור האחרון, וללא ספק מדובר על תחום שכל העתיד עוד לפניו. כך שסיכויי התשואה העתידיים שלכם דווקא בתחום הספציפי הזה הוא סיכוי אדיר! בהשוואה לתחומים אחרים שהשיא שלהם כבר הרבה אחריהם, ואתם תוכלו להרוויח בהם תשואה בדיוק כמו כל שאר המשקיעים.

השקעו בתחום שלא מגביל אתכם בשום צורה

השקעות בפודטק לא מגבילות אתכם בשום צורה שהיא, אתם תוכלו להשקיע בכל חברה או סטארטאפ שאתם חושבים שיש לו פוטנציאל. כיום יש לכם כל כך הרבה אפיקי השקעה, כך שאתם לגמרי יכולים לבחור את התחום שהכי מדבר אליכם. פתאום הכוח נמצא בידיים שלכם, בתחום שיכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר טובים – בתחום שיכול להפוך את העתיד שלכם לעתיד שהוא הרבה יותר ורוד.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה