השכרת רשת צל – נעים להכיר

השכרת רשת צל – נעים להכיר

הפקה של אירוע הוא לא דבר של מה בכך, מדובר באירוע משמח שאנחנו לוקחים בו חלק משמעותי בהכנתו. זאת בהנחה ואנחנו באמת מפיקים את האירוע בעצמנו ולא שוכרים חברת הפקה. גם אם אנחנו שוכרים חברת הפקה אין מניעה להתערב בכל פרט ופרט, כאשר את האישורים הסופיים אנחנו בעצם מאשרים. חשוב לזכור שיש לא מעט אלמנטים שיש צורך לקחת בחשבון החל מ קייטרינג ועד לנושא של השכרת רשת צל לצורך הצללה רלוונטית. וכאן בדיוק חשוב לזכור שהצללה צריך להתאים באופן אישי לאירוע, אחרת זו לא תהיה אפקטיבית.

השכרת רשת צל – זה אפקטיבי לכם

כל הפקה של אירוע היא פרויקט בפני עצמו. בעיקר כשמדובר בישראל שלנו הקטנה והחמימה שרוב ימות השנה יש בה מזג אוויר קייצי וחם. קשה מאד לתכנן אירועים כשמזג האוויר כל כך מתעתע. לכן השכרת רשת צל יכולה לסייע לנו להתאים את האירוע בדיוק לצרכים שלנו, בהצללה נעימה ומאווררת שתאפשר לאורחים ליהנות מאוויר נעים בין אם זה בקבלת הפנים ובין אם זה באירוע עצמו.

חשוב לבחור נכון את רשת הצל המתאימה לכם, ותוכל לעשות זאת באמצעות כמה צעדים פשוטים:

  • מטרת רשת הצל

כדי להתאים את הרשת באופן מדויק לחלוטין, יש לוודא מהם צרכי האירוע. איפה צריך להתקין אותה, מה גודלה, מה הצבע שהיא צריכה להיות, מהי מידת הצפיפות בה וכמובן מהי העמידות בתנאי מזג האוויר. חשוב גם לוודא שהיא אכן עומדת בתקן הרצוי.

  • מידת הצפיפות של הרשת

הדבר החשוב ביותר לפני השכרת רשת צל היא בדיקה של צפיפות הרשת. הצפיפות משפיעה גם על כמות האור החודרת מהרשת וגם על כמות האוויר.

  • עמידות הרשת

רשת צל איכותית תשמש אתכם למגוון של סיטואציות ותעניק לכם הגנה טובה מהשמש הקופחת. חשוב לוודא שיש לרשת חגורת חיזוק, לולאות ממתכת ושהיא אכן עומדת בכל התקנים המחמירים ביותר, למען בטיחותכם.

  • חסינות נגד אש

רשתות מעכבות בעירה חייבות להיות חסינות אש, לעמוד בתנאי חום קשים, להיות חסינות מפני קרינת UV ולהיות בעלות הגנה מהשמש. כך תהיו בטוחים ורגועים. הצללות לאירועים מחייבות בטיחות ברמה גבוהה היות ואתם לא דואגים כאן רק לבטחונכם, אלא גם לבטחון האורחים שלכם.

במבוק הפקות אירועים הוקמה בשנת 2010 ושמה לעצמה מטרה להעניק מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה ולכל סוגי האירועים. אנחנו נותנים דגש מעל הכל ומתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו. בין אם אתם מחפשים אוהל אירועים להשכרה ובין אם אתם מחפשים פתרונות הצללה אחרים.

חברת במבוק הפקות אירועים פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות מכל הלב גם בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים מקיפים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. אנו מתמחים בהקמת הצללות, בבניית אוהלים, הקמת פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים והפיכתם לאירוע מיוחד.

הנכם מוזמנים ליצור קשר לפגישת ייעוץ ולהתחיל לחגוג יחד איתנו את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה