הצמדת אוזניים: טיפול מותאם, החלמה וחזרה לחיים

הצמדת אוזניים: טיפול מותאם, החלמה וחזרה לחיים

אוזן בולטת פוגמת במראה הכללי של האדם וגורמת לו לצער ולאי שביעות רצון מהמראה שלו. יש טיפול מותאם שיוכל לפתור את העניין!

יש מגוון תופעות שיש בהן נזק למראה החיצוני של האדם שמתמודד אתם, אם כי אין לתופעות אלו משמעות בריאותית כלל וכלל. אם כי כיום נודעת חשיבות רבה למראה שלנו ולכל אחד מאתנו חשוב להראות טוב בכל עת, בנוסף העובדה שהתחום הטיפולי התפתח מאוד ומציע מגוון כלים מתקדמים מאוד וטיפולים יעילים שיוכלו לתקן את הפגם המטריד, עושים את הטיפולים האסתטיים לנגישים ופופולאריים יותר ויותר. ולכן גם מי שהאוזניים שלו בולטות יוכל לבצע ניתוח שיתקן את המראה ויאפשר לו ליהנות ממראה נאה ואוזניים צמודות.

הצמדת אוזניים – מתי וכיצד?

תופעה של אוזניים בולטות היא תופעה קיימת שמקיפה כחמישה אחוזים מקרב האוכלוסייה. התופעה מולדת והיא תופעה תורשתית. ולכן לא נפוץ לגלות כי לכמה אנשים בני משפחה אחת יש אוזניים בולטות. אמנם התופעה לא פוגעת בשמיעה או בכל היבט בריאותי אחר, אבל למרות זאת יש אנשים רבים שפונים ומבררים על טיפול מתאים של הצמדת אוזניים, וזאת כדי להתגבר על המראה החריג הזה ולהצמיד את האוזניים לראש כך שהם לא יבלטו בצורה חריגה.

את הניתוח ניתן לבצע החל מגיל שש בערך, בגיל בו ראשו של הילד הגיע לשלב הסופי של ההתפתחות שלו ניתן בצע את הטיפול והתוצאות של הטיפול ילוו את המטופל לכל החיים. לקראת הניתוח ייפגש המטופל עם רופא מטפל בתחום האסתטי – פלסטי וישמע על פרטי הניתוח ודרך הטיפול. כמובן שאם מדובר על ילד הוא ילווה על ידי הוריו שהם אלו שיקבלו את כל המידע הנחוץ לקבלת ההחלטה. כאשר מבצעים את הניתוח למבוגרים די יהיה בהרדמה מקומית, ואילו עבור ילדים יהיה צורך לבצע הרדמה כללית.

החלמה וחזרה לחיים

במהלך הטיפול יסירו חלקי עור וסחוס מיותרים וזאת על ידי חתך במקום נסתר באוזן, המטפל יעצב מחדש את האוזן של המטופל ויצמיד אותם לראש בצורה טבעית ונאה. לאחר תום הטיפול יהיה על המטופל לעבור תקופת התאוששות קצרה, לרוב עם תום שבוע מיום הניתוח יוכל המטול לחזור לחיים ולנהל את השגרה הרגילה שלו.

אוזן בולטת היא תופעה לא נעימה. אם כי ניתן לטפל בה ולפתור את המראה הלא רצוי באמצעות ניתוח לא מורכב. הניתוח יאפשר למטופל להתגבר על התופעה וליהנות מאוזניים צמודות ומחמיאות לכל החיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה