הפקת סרטוני תדמית

הפקת סרטוני תדמית

סרטי תדמית הם דרך ויזואלית לגרום לכל אדם שצופה בהם להיחשף לחזון של בית העסק, לשירותיו ולמגוון המוצרים שלו. סרטון תדמיתי הינו כרטיס ביקור של החברה, הוא אורך בממוצע עשר דקות והוא מכיל בתוכו מסרים שיווקיים, רעיונות ומענה מושלם, שיוצרים רושם חיובי ביותר, על  הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים, על המשקיעים והקולגות. הפקה של סרט תדמית יהיה מופק בצורה מקצועית ביותר, הוא מושך תשומת לב ויוצר התלהבות שאף מצגת לא תצליח להתחרות בו. ניתן לשלב בסרט תדמית מוסיקה, תרגום, מלל, אנימציה, שחקנים, כתוביות ועוד מגוון של רעיונות שיוכלו להעביר את הרעיון בצורה יצירתית ומרגשת.

מה נדרש להפקת סרטוני תדמית?

סרט תדמית עבור החברה או העסק דורש חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא, על מנת להעביר את הרעיון בצורה שמניעה לפעולה ותמציתית. נדרש גם זמן והוצאה כספית גדולה, הרבה יותר מאשר הכנה של מצגת. לכן, לרוב עדיף יהיה להחליף את המצגת הקיימת בסרט תדמיתי מרשים ומושקע שיכול למנף את המוצר או כל דבר שתהיו מעוניינים ולהוות פלטפורמה מרשימה ואטרקטיבית יותר לכל המסרים אותם החברה מעוניינת  להעביר הלאה.

כל סוגי סרטי התדמית

סרטי תדמית עבור קידום מכירות – סרט שמטרתו היא קידום מכירות של כל מוצר או שירות, סרט שיוצג בתערוכות, בכנסים או מפגשים וגם באתר של החברה.

סרטי תדמית למטרות גיוס כסף – סרטי תדמית שמיועדים לחברת סטארט-אפ, הסרט יציג את הרעיון של החברה או של כל מי שיוזם אותו. באם לא קיים אב טיפוס ויש מורכבות בכל הרעיון שמוצג, צריך יהיה לחשוב על סרט תדמיתי יצירתי שיכול להעביר בצורה ברורה את הרעיון.

סרטי הדרכה – מטרת הסרט להדריך ולספק אינפורמציה על כל שימוש במוצרים או כל שירות שניתן, הסרט יכיל גם דרכי פעולה, אזהרה או טיפים שקשורים לשימוש הבטוח במוצר. קראו עוד על הפקת סרטוני הדרכה.

סרט תדמית למטרת גיוס כסף לתרומות – סרט שישמש לעמותות. הארגון או העמותה יחשפו באמצעותו את הרעיון שלהם ואת כל דרכי הפעולה והעזרה הנדרשת, בצורה רגישה ואמפטית שתגרום לכל אחד לא להיות אדיש ולרצות לתרום.

מה חברות הפקה מציעות בתחום סרטי התדמית?

חברת הפקת סרטוני תדמית מציעה מגוון שלם של רעיונות לסרט תדמית, היא יכולה לשלב בתוך הסרטון אנימציה, מוסיקה, קריינות ולוקיישנים נבחרים, לכתוב תסריט מרתק ולחשוב על רעיונות מקוריים ויצירתיים עבורכם. גם בכל הנוגע לתסריט איכותי, חברה להפקת סרטוני תדמית תדע לכתוב את התסריט הכי מדויק שתואם את כל הצרכים של החברה, לאחר שתשב עם מנהלי החברה תנתח ותכיר לעומק את החזון שלה –  תדע כיצד החברה מתנהלת, מה היתרונות והחוזקות שלה, מי המתחרים שלה ובאילו דרכים היא יוצרת קשר עם הלקוחות. התסריט מטרתו להכניס טעם ועניין, להכניס הומור, מתח או כל רגש שיגרום לצופה לרצות לצפות בסרטון ולעבור חוויה ייחודית שבסופו של דבר תניע את הלקוח לפעולה.

מחפשים סרט שיספר את הסיפור של החברה שלכם בצורה הכי מרעננת? בחברת גושפנקה מפיקים תוכן מקורי ומתמחים בהפקת סרטי תדמית לעסקים. אנו מספקים את הקונספט, כתיבת התסריט, הפקה, צילום מקצועי, באנימציה ועריכה – הכל תחת קורת גג אחת!

צילום: CANAVA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה