הפנינג פורים בקניון עופר: אירוע מרהיב בהפקת אסף משיח

הפנינג פורים בקניון עופר: אירוע מרהיב בהפקת אסף משיח

הפנינג פורים בקניון עופר בחדרה – אירוע שנראה כמו מדע בדיוני שיצא מהסרטים ישירות למציאות. עשרות משפחות מתאגדות לחגוג את פורים באווירה מיוחדת ומרהיבה, תוך כדי פעילויות, אטרקציות ואירועים שהופכים לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת.

בפורים, התקיים אירוע מרהיב בקניון עופר בחדרה, בהפקת המפיק המוכשר, אסף משיח. הפנינג פורים, האירוע המרהיב של החג הפופולרי, הופיע במראהו המלא והמרהיב והשאיר אחריו זיכרונות מתוקים וחוויות בלתי נשכחות למשפחות ותושבי העיר חדרה.

הפנינג פורים בקונספט על חלל התקיים בחלל פנימי מרשים בקניון עופר חדרה, והיה פתוח לציבור הרחב למשך שני ימים רצופים, בהם בילו בהפנינג למעלה מ-500 משתתפים אשר התאגדו במקום בכל אחד מהימים, כדי ליהנות מהאטרקציות והפעילויות המיוחדות שהוצעו.

 

 

האירוע היה פתוח ומיועד לכל המשפחה, והילדים נהנו במיוחד מכל רגע. התפאורה הייתה חגיגית ומקסימה, מעניקה אווירה רוחנית של עתידנות וחלל ושמחה.

אחת האטרקציות המרכזיות שהצליחה לקפוץ ישירות ללב הילדים הייתה השחקן המקצועי בדמות חלל. הוא לא רק צילם את עצמו עם הילדים, אלא גם הצליח לצחוק ולהפתיע אותם בצורה ייחודית ומשעשעת.

אטרקציה נוספת שהצליחה למשוך את תשומת לבם של הילדים הייתה המתנפח החללי הענק שהוצב במרכז האירוע. הילדים נהנו לקפוץ ולשחק סביבו בתשוקה רבה, משום שזה היה חוויה מרהיבה ומלאת אושר עבורם.

בנוסף, פועלו סדנאות יצירה מגוונות המותאמות לרוח הקונספט של האירוע. ילדים והורים כאחד נהנו בפעילות משותפת של עבודות יצירה אותן יכלו לקחת הביתה כזיכרון מתוק מיום המיוחד.

כמו כן, הייתה זמינה מאפרת מקצועית המציעה לילדים אפשרות לאיפור מיוחד ומרהיב. האירוע כלל גם הצגות ילדים מזמינות, ותחרות תחפושות שגרמה לכולם לצחוק ולהתרגש.

הפנינג פורים בקניון עופר נחשב לאירוע מוביל ביותר ביומן התרבות החברתית של חדרה. השילוב המוצלח של פנאי, יצירתיות ואטרקציות מרהיבות מבטיח חוויה שאין לשכוח.

סך הכל, הפנינג פורים בקניון עופר היה אירוע מרהיב, מגוון ומשפחתי שהשאיר אחריו זיכרונות מתוקים וחוויות לא נשכחות. בזכות ההפנינג המרהיב רוח החג הורגשה בכל פינה ופינה ברחבי הקניון. וכמובן, הילדים וההורים יצאו מאושרים עם טעם של עוד.

לסיכום, כמה מילים של מפיק האירועים אסף משיח: "אני מאוד שמח שיצא לי להפיק הפנינג פורים על חלל לתושבי חדרה בקניון עופר לב חדרה. זה זכות גדולה עבורי לייצר מרחבים שמחים ומלאים באסקפיזם בימים האלה. לראות את זה קורה ולראות את הילדים המאושרים מחופשים ונהנים מהאטרקציות והפעילויות השונות היה שווה הכל! תודה לשלומי ולכל צוות קניון עופר לב חדרה על האמון והבחירה בי שנעשה עבורם את המיטב!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה