הפלגה לכל המשפחה

הפלגה לכל המשפחה

הפלגה לכל המשפחה

הקיץ כבר בפתח ואין כמעט משפחה שלא מתלבטת לאיזה חופשה לצאת הפעם.  שוב פעם נסיעה יקרה לאילת? ביקרתם כבר בכל האיים של יוון? הצפון כבר לא בא בחשבון? ובאופן כללי, מתחשק לכם בטח משהו אחר, מפתיע ובלתי רגיל שיעיף גם אתכם וגם את הילדים באוויר?

 

יש לנו רעיון בשבילכם- קרוז משפחתי!

בכדי לצאת להפלגה משפחתית לוקחים טיסה ליעד בחו"ל כמו אתונה, רומא או ברצלונה ואז עולים מהנמל הימי בעיר על אוניית קרוז ענקית. האונייה היא מעין מלון צף, המארח אלפי אנשים, מפואר ומפנק, שייקח אתכם ממקום קסום אחד למקום ייחודי אחר.  נשמע טוב, לא?

תוכלו להפליג ליעדים קרובים כמו קרוז בים תיכון, הים האדריאתי או הפיורדים הנורבגים אך תוכלו גם להפליג ליעדים אקזוטיים מרהיבים ורחוקים יותר כמו לבהאמס, איים קאריביים, הוואי, אלסקה, פנמה, מקסיקו ועוד.

הפלגה משפחתית – למי זה מתאים?

האמת שלכולם. גם להורים לילדים גדולים וגם להורים לילדים קטנים, למשפחות גדולות או קטנות ואפילו אפשר לארגן חופשה משפחתית לכולם כולל סבא, סבתא, דודים ובני דודים. לכולם יש מקום על האונייה ולכולם מובטח שהם ימצאו את מבוקשם וייהנו מסגנון החופשה המועדף עליהם. מה שנחמד זה גם שאפשר לטייל ולבלות כולם ביחד וגם אפשר לבלות בנפרד ולמצוא זמן מתאים לביחד ולחלוקת חוויות מהחופשה,  כמו למשל בזמן הירגעות בסיפון תחת כיפת השמיים אל מול הים הפתוח, בזמן מנוחה בטרקלין מפנק עם כוס קוקטייל ביד או סביב שולחן ארוחת הערב המשותפת.

ולמה זה כדאי?

למעשה, כאשר בוחרים בהפלגה משפחתית יש לכך המון יתרונות…

  1. הכול כלול – כשבוחרים בהפלגה משפחתית מדובר בעסקה של הכול כלול, כלומר מבחר הארוחות הטעים והמגוון סביב השעון , חדרי השינה הביתיים , הפעילויות הרבות, אפשרויות הבידור ועוד נמצאים כבר בתוך העסקה, ככה שאתם בעצם לא חייבים להוציא כסף נוסף פרט למתנות או מזכרות שתרכשו אם תרצו בתחנות השונות או לפינוקי אקסטרה כמו טיפולים בספא, מסעדות מיוחדות וטיולים מודרכים.
  2. לא מוגבלים במקום אחד – כל היופי בהפלגה הוא שבעצם האונייה שטה לה ועוברת ממקום למקום, מאי לאי, מעיר לעיר וככה בטיול אחד, אפשר בעצם להיחשף לקשת רחבה של מקומות ולא להגביל את עצמנו למקום אחד. מיותר לציין כי מדובר במקומות שווים במיוחד עם נופים, חנויות, גלריות, מוזיאונים, בקיצור, לוקיישנים שרואים רק בסרטים. בשבעה ימים למשל תוכלו לבקר גם בספרד, גם באיטליה וגם בצרפת. תוכלו גם לשייט בין הפיורדים הנורבגים ולהתפעל מיופי ייחודי ומפלאי טבע עוצרי נשימה. מאמינים ?
  3. אטרקציות, פעילויות והמון מה לעשות, בקיצור לא משעמם לרגע על האונייה – גם כשאתם על האונייה, יש המון מה לעשות. האוניות מאובזרות בבריכות שחייה, בכמעט כולן יש פארק מים עם מגלשות, אזורי שיזוף אל מול הים הפתוח, סאונות, ג‘קוזי, ספא לפינוקים, פעילויות ומועדונים לילדים, חדר כושר, מתקני אקסטרים, מופעים בערב לכל המשפחה, משחקים, קזינו, ברים, דיסקוטק, טרקלינים, מסעדות טובות ועוד… למעשה, מדובר במלון חמישה כוכבים שצף על המים, אז אתם יכולים רק לדמיין מה מחכה לכם.
  4. נוחות ובטיחות – את כל המעבר בין עיר נמל כזו לאחרת ובין אונייה לאונייה אתם עושים בלי צורך לפרוק ולארוז מזוודות אפילו פעם אחת (למעט בהתחלה / סוף). קמים בבוקר, אוכלים ארוחת בוקר, תיק קטן עם כסף , טלפון נייד ודברים אישיים נוספים ויצאנו לדרך. כמה קליל, כמה כיף. חופש. גם עניין הבטיחות הוא יתרון משמעותי. מבין כל אמצעי התחבורה הכלולים בחופשה, ובטח בכזו שכוללת מעבר בין כל כך הרבה יעדים ומדינות , אונייה היא אמצעי התחבורה הבטוח ביותר. דמיינו לעצמכם מעבר באוטובוסים, מוניות, רכב פרטי, טיסות , אופנועים, רכבות וכד' עם כל המשפחה.

בקיצור, אם אתם מחפשים חופשה קצת אחרת, חופשה שבה הנוף לא נעלם אפילו לרגע אחד מהעיניים, חופשה עם אוכל טוב, מנוחה, הרבה מים ושמיים, אטרקציות ועוד המון פינוקים, אין ספק בכלל שחופשה על אונייה זה בדיוק מה שאתם מחפשים. הילדים יודו לכם וינצרו זיכרון מהחופשה הזו לעד. מניסיון רב שנים.

מד קרוזס, חברת הזמנות הקרוזים המובילה בישראל

אנו במד קרוזס, משווקים באופן רשמי ובלעדי בישראל מספר חברות שייט מזה שנים רבות. אם חשקה נפשכם בקרוז משפחתי צרו קשר עם צוות המומחים שלנו כבר היום.

חברת השייט האיטלקית קוסטה קרוזס מציעה שתי אוניות מגה גדולות המפליגות במהלך כל השנה במסלולים קסומים בים התיכון – קוסטה סמרלדה וקוסטה טוסקנה. האוניות מפליגות מנמלים מאוד נוחים לקהל הישראלי כמו רומא, ברצלונה סבונה ומרסיי ומאות רבות של ישראלים כבר הפליגו. יתרון רחב מאוד של קוסטה הוא העובדה שהחברה מעניקה הנחות משמעותיות לילדים מתחת לגיל 18 החולקים חדר עם ההורים. בנוסף, שמחת חיים כמו כמו באוניות של קוסטה לא תמצאו באף חברה אחרת. איטלקים כבר אמרנו?

היום , שכבר אין צורך בהליך מייגע לטובת הוצאת ויזה לארה"ב , ישראלים רבים בוחרים לנפוש בארה"ב. אם אתם חושבים על קרוז בקריביים למשל, אתם פשוט חייבים לבדוק איתנו קרניבל קרוז! אין עוד חברה שתמצאו בה כל כך הרבה אפשרויות כיף והנאה כמו בחברה הזו. קרניבל זוכה מזה שנים כחברת השייט עם התמורה הטובה ביותר לכסף שתשלמו. כי זה לא רק מה אתם מקבלים, זה גם מה אתם משלמים. קרניבל מציעה מבחר רחב של אוניות בקריביים החל מ-3 ימי הפלגה. בנוסף, מציעה  החברה 2 אוניות ענק מפוארות בקריביים " קרניבל סלבריישן" שיוצאת כל השנה ממיאמי ו"מרדי גרא" שיוצאת כל השנה מאורלנדו ואפשר לשלב אותה לפני או אחרי ביקור בפרקים של אורלנדו. באוניות של קרניבל תמצאו פארק מים גדול עם מגלשות, מגרשי ספורט מסוגים שונים, פארק חבלים, מתקני אקסטרים מגניבים ואפילו רכבת הרים. כן, כן, רכבת הרים! תזכרו, חופשה משפחתית לקריביים לא סוגרים בלי שבודקים איתנו קרניבל קרוז!

מד קרוזס משווקת באופן בלעדי בישראל גם את חברת השייט הנהדרת "פרינסס קרוזס". השנה , 2024, השיקה פרינסס את אונית הדור הבא שלה "סאן פרינסס" אשר מתאימה יותר מתמיד למשפחות לאחר שבנתה באונייה מתחם משפחות רחב ומגוון. האונייה מפליגה במהלך כל קיץ -חגים 2024 בים התיכון עם יציאות מאתונה, רומא וברצלונה ואז מפיגה לקריביים. מובטחת לכם חוויה לא נורמלית.

מד קרוזס www.med-cruises.com

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה