העירייה ארגנה בר מצווה קבוצתי

העירייה ארגנה בר מצווה קבוצתי

עיריית חדרה ארגנה בר מצווה קבוצתי לעשרות נערים ונערות ממשפחות קליטה ורווחה, כולל עלייה לכותל ואירוע חגיגי במסעדה

עיריית חדרה ארגנה חגיגת בר מצווה קבוצתית ל-40 בני ובנות מצווה ממשפחות קליטה ורווחה.

זו השנה הרביעית שהעירייה מארגנת בר מצווה קבוצתי. עד כה ארגנה העירייה אירועי בר מצווה ל-18 ילדים ממשפחות רווחה (מעוטי יכולת, חד הוריות וכדומה), והשנה כאמור הוחלט להרחיב את האירוע לעשרות ילדים ולשבו במסגרת אירועי ה-70 למדינת ישראל.

את ארגון האירוע הוביל כמדי שנה האגף לפניות הציבור בראשות יהודית אסולין ועובדי האגף, הרב ברוך בוקרה, אני מור-יוסף וחן ניני, וכן אגפי הרווחה בראשות זיוה היימברג והחינוך בראשות סיגלית איציקוביץ שסייעו באיתור המשפחות שילדיהן עולים למצוות. כל זאת בשיתוף הנהלת העיר המעודדת ותומכת מדי שנה בקיום בר המצווה הקבוצתי.

במסגרת האירוע התקיימה פעילות מקדימה בשיתוף הקרן למורשת הכותל המערבי, שכללה מפגשים להעצמה אישית, פעילות בנושא משמעות ומנהגי בר המצווה, וכן פעילות קהילתית.

בני ובנות המצווה נפגשו עם דיירי בית האבות "עד 120" לפעילות ויצירה משותפת. בנוסף מילא כל ילד פתק ייחודי מעוצב בשיתוף עם אחד הקשישים, להטמנה בכותל.

לקראת האירוע הוענקו לילדים מתנות רבות, כולל ערכת תפילין לבנים, פמוטים לבנות, סידורי תפילה, ביגוד חגיגי ועוד.

את יום האירוע החלו הילדים ומשפחותיהם בעיריית חדרה שם זכו לברכת הדרך, ושם קיבל כל אחד צידנית מלאה. את ארוחת בוקר סעדו במשותף ביער קנדה, שם נערכה עבורם קבלת פנים חגיגית עם כלייזמרים וטקס מרגש. בהמשך התקיים סיור חווייתי בירושלים והעיר העתיקה, כולל עלייה לכול המערבי, שם הטמינו את הפתקים שכתבו במשותף עם הקשישים. לאחר מכן התקיימה ממסיבה חגיגית רבת משתתפים במסעדה עם חתני וכלות האירוע ובני משפחותיהם.

יהודית אסולין בירכה את החוגגים ואמרה: "העלייה היום לירושלים היא גולת הכותרת של אירועי ההכנה לטקס בני ובנות מצווה, שעברנו וחווינו ביחד בחודשים האחרונים. להגיע למצוות זה אחד האירועים החשובים ביותר בחיינו, ואנחנו – עיריית חדרה – מאושרים שהענקתם לנו את הזכות להיות חלק מהאירוע החשוב הזה שמביא שמחה רבה לכל כך הרבה לבבות. בפעילותכם לעשיית הטוב למען הקשישים השוהים בבית האבות עד 120, בוודאי חוויתם את הסיפוק הרב מעצם הנתינה לזולת ומהזכות לשמח אחרים. עיריית חדרה מאחלת לכם שתמיד יהיה ביכולתכם להיות הצד הנותן שמעניק בחפץ לב ובאהבה רבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה