הנה כמה אתרים שימושיים שאולי לא יצא לכם להכיר

הנה כמה אתרים שימושיים שאולי לא יצא לכם להכיר

העולם שמחוץ לרשתות החברתית
בעולם של ימינו, את מרבית הזמן באינטרנט אנחנו מעבירים ברשתות החברתיות. בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק או טוויטר – מדובר בפלטפורמות נהדרות להתעדכן במתרחש בעולם, לשמור על קשר עם חברים ולהנות ממבחר עשיר של תוכן איכותי. ועדיין, האינטרנט הוא עולם ומלואו גם מחוץ לנישת הרשתות החברתית, גם אם נדמה אולי ששכחנו את זה בשנים האחרונות. בשביל לעזור לכם למצוא את העולם שמעבר לפייסבוק, ריכזנו עבורכם כמה אתרים שכנראה שווה לכם להכיר. תהנו!

לצלוח את הלימודים בקלות – מחשבון בקליק
בין אם אתם תיכוניסטים מותשים, סטודנטים עייפים ואפילו סתם הורים שמעוניינים לעזור לילדים – כנראה שכבר הבנתם שללמוד לבחינה הבאה זה לא קל. אחד מהאתרים השימושיים ביותר שכנראה שווה לכם להכיר במהלך הלימודים הוא "מחשבון בקליק". האתר כולל מבחר אדיר של מחשבוני המרת יחידות, חישוב שטחי מצולעים ונפחים והאמת היא שגם הרבה מעבר. בנוסף להיבט הלימודי תוכלו להנות באתר משירותי היפוך טקסט, מחשבוני BMI ודיאטה ועוד ועוד.

האתר שמתאים את הספרים לאדם – ליטרטי
אוהבים לקרוא? מרגישים שהמילה הכתובה זורמת בעורקים שלכם? כנראה שאתם נמצאים במאבק תמידי במציאת הספר המושלם הבא. במיוחד בשביל אנשים כמוכם, הוקם האתר ליטרטי. האתר המופלא והייחודי הזה מציע שירות שלא נראה כמותו מעולם – התאמה אישית של ספרים. במענה על שאלון באתר, תוכלו להנות ממשלוח של ספר שנבחר אישית במיוחד עבורכם שיתאים לסגנון הספרותי האישי שלכם. מגניב, לא?

לשופינג אינטרנטי מוצלח – טרמינל X
העולם שלנו התקדם בשנים האחרונות והשתדרג כמובן גם בעולם השופינג. כיום, ממש לא צריך לעמוד בפקקים ולחפש חנייה במרכז המסחרי בשביל לקנות בגדים חדשים – אפשר לעשות הכל אונליין. בין אתרי השופינג הבולטים ביותר בישראל ישנו כמובן טרמינל X. האתר המיוחד הזה מכיל מבחר אדיר של פרטי לבוש ואקססוריז של שלל היצרניות – החל מנייק, אדידס וקלווין קליין ועד לאורבן אאוטפיטרס, אמריקן איגל, פוקס ועוד ועוד…

הרצאות ענייניות בשלל תחומים – TED
אם אתם רוצים להעשיר את הידע הכללי שלכם, חשוב לזכור שהאינטרנט הוא ללא ספק מקום מצוין להתחיל. בין האתרים הכי מסקרנים שתוכלו למצוא כיום בעולמות הידע, נמצא TED. באתר המיוחד תוכלו להנות ממבחר אדיר של הרצאות בשלל סוגות ועולמות תוכן – החל מפסיכולוגיה, אומנות ומוזיקה ועד לפיזיקה, מדעי החלל, ביולוגיה ופסיכיאטריה. משעמם זה בטוח לא יהיה.

הרשימה עוד ארוכה
בשביל קצת לסבר לכם את האוזן, אלו הם כמה אתרים נוספים שכנראה כדאי לכם להכיר ולא הספקנו להעמיק עליהם – softmurmur, שמציע לקהל הרחב מבחר רעשי רקע נעימים לעבודה, אקינטור המיושן שטוען שידע על איזה דמות אתם חושבים, מורפיקס, מילון העברית אנגלית האינטרנטי הטוב ביותר כיום ועוד. אם רק תחפשו עוד תוכן ומידע – ייחשף כנגד עינכם עולם ומלואו. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה