המתנה המושלמת להורים ולמשפחה בסגר – מסגרת דיגיטלית

המתנה המושלמת להורים ולמשפחה בסגר – מסגרת דיגיטלית

חודשים לא קלים עוברים על כולנו, ובין הסגרים, המגבלות וההנחיות השונות הנוגעות למשבר הקורונה, רבים מחפשים אחר דרכים שונות להפתיע, לרגש ולשמח את הקרובים אליהם. בפרט הורים מבוגרים או קשישים אשר חייבים להיזהר במיוחד וכמעט ואינם יוצאים מהבית או מגיעים לראות את הנכדים והמשפחה, זקוקים יותר מתמיד למתנה מרגשת שתזכיר להם את האנשים שאוהבים אותם כל כך. מסגרת דיגיטלית היא המתנה האולטימטיבית עבור מצב מסוג זה

מהי מסגרת דיגיטלית ומדוע היא המתנה המושלמת לימים אלו?

מהי, אם כן, אותה "מסגרת דיגיטלית" עליה אנו ממליצים בחום כמתנה למשפחה, להורים, לחברים או לכל אחד אחר הקרוב אלינו, ובמיוחד בימים אלו ותחת המצב הנוכחי?

ובכן, מסגרת דיגיטלית היא למעשה מסגרת הדומה למסגרת של תמונה שמניחים על המדף, אך במקום תמונה "רגילה" היא מכילה מסך דיגיטלי, עליו ניתן להקרין תמונות רבות ושונות. לרוב, מטעינים למסגרת הדיגיטלית את התמונות שרוצים לראות, והיא מריצה את התמונות בסדרה, עם השהייה מסוימת בין תמונה לתמונה. כמובן שבדגמים מסוימים של מסגרות דיגיטליות ניתן לקבוע בדיוק את האופן בו יתחלפו התמונות, את משך הזמן שתוקרן כל אחת מהתמונות ופיצ'רים דומים נוספים למיניהם, כך שכל אחת ואחד יוכלו להרכיב בדיוק את סוג ה"אלבום" שיוקרן במסגרת התמונה שלהם.

למרות שמדובר במוצר אשר אינו חדש או נדיר במיוחד, רבים עדיין לא נתקלו בעיניהם במסגרת דיגיטלית שכזו, ולכן אולי מתקשים לדמיין ולהבין בדיוק את מהות המוצר. הרעיון הוא שכמו שבימים עברו (וגם היום…) נהוג היה להניח מסגרת עם תמונה של אנשים הקרובים אלינו בנקודות אסטרטגיות בבית (כך שנוכל לראות כמה פעמים ביום את הילדים או הנכדים האהובים, אנשים קרובים ויקרים שכבר לא איתנו וכו'), היום ניתן לעשות זאת בצורה טובה יותר מכל בחינה – ניתן להציב כמה תמונות (או פוטנציאלית אינסוף תמונות..) באותה מסגרת ולהחליף ביניהן, ניתן לשנות את הרזולוציה, הגודל והתצוגה של התמונה המוקרנת, לשתף תמונות עם חברים ובני משפחה (וכך להעביר תמונות ממסגרת דיגיטלית אחת לאחרת, גם כזו הנמצאת בחלק אחר של העולם!) ולהוסיף אפקטים למיניהם ואפילו מוסיקת רקע.

כלומר, המסגרת הדיגיטלית מסייעת לשדרג בצורה משמעותית את האופן בו אנו מציבים ומציגים תמונות בבית שלנו, בין אם מדובר בתמונות של האהובים עלינו ובין אם בתמונות מהטיול האחרון שערכנו ליעד מרהיב כלשהו.

כמו מכשירים דיגיטליים מתקדמים אחרים, גם מסגרת דיגיטלית מציעה בנוסף לפונקציה העיקרית שלה גם פונקציות נוחות נוספות, דוגמת שעון ושעון מעורר, לוח שנה ועוד. למסגרות אלו חיבור Wi Fi המאפשר להטעין אליהן תמונות מכל סמארטפון, טאבלט או מחשב, ולפחות חלקן מכילות מסך מגע מתקדם, ברזולוציית HD.

במובנים רבים, מסגרות דיגיטליות הן העתיד של הצגת תמונות בבית או במשרד – הן עושות בדיוק את מה שדמיינו שיעשו לפני כמה עשורים, אז ניתן היה למצוא מכשירים שכאלו בעיקר בסרטי מדע בדיוני עתידניים…

להזמנה אונליין  של ציוד צילום, התקנים חכמים וג'אדגטים  גלשו לאתר 2קליק בכתובת https://www.2click.co.il/

צילום: 2click

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה