המדריך המקיף לבדיקת תיק ביטוח

המדריך המקיף לבדיקת תיק ביטוח

בכל רגע נתון אתם יכולים למצוא את עצמכם נאלצים להפעיל ביטוח כזה או אחר. זוהי הסיבה שבגללה לרוב האנשים יש מספר רב של ביטוחים שנועדו לסייע במצבים שונים. אך האם אתם יודעים להגיד בצורה מדויקת את כל הביטוחים שיש ברשותכם? אצל רוב האנשים התשובה היא שלילית. מרביתם לא זוכרים אילו ביטוחים הם סגרו לאורך השנים האחרונות. אז איך אתם יכולים לדעת כי אתם מכוסים בצורה הכי טובה שיש? על מנת שתוכלו להבין בדיוק מה מצבכם יהיה עליכם לבצע בדיקת תיק ביטוח. הבדיקה יכולה להתבצע באמצעות אתרים מתקדמים כמו הר הכסף ואחרים.

מה זה בכלל תיק ביטוח?

עוד לפני שנדבר על בדיקת תיק ביטוח, אתם בוודאי רוצים לדעת מה זה תיק ביטוח. הרי אם תסתכלו אצלכם בבית, לא תמצאו תיק שכזה באופן מוחשי. תיק ביטוח הוא תיק וירטואלי שבו נמצאים כל הביטוחים שרשומים על שמכם. לכל אחד מאיתנו יש ביטוחים שונים ומגוונים, והתיק הזה מכיל בתוכו את כולם. כך בכל פעם שתצטרכו להפעיל ביטוח מסוים, תוכלו להוציא אותו מהתיק הזה. הרי רוב האנשים אינם זוכרים אילו ביטוחים הם סגרו לפני שנים רבות.

מה עושים במסגרת בדיקת תיק ביטוח?

הבדיקה של התיק נועדה על מנת שתוכלו לעשות בו קצת סדר. הרי לאורך השנים יצא לכם לסגור כל מיני ביטוחים שונים שהיו אמורים להוריד את מפלס הלחץ. באמצעות הבדיקה תוכלו לפתוח את התיק ולהבין מה נמצא בתוכו. את כל הביטוחים תוכלו להניח על השולחן על מנת להבין מה דומה ומה שונה. הבדיקה מאפשרת לכם לעשות קצת סדר בתיק, ולהחזיר לתוכו רק את הביטוחים הרלוונטיים.

מתי מומלץ לבדוק את תיק הביטוח?

בעבר ההמלצה הייתה לעשות את הפעולה הזאת פעם אחת בכל 4-5 שנים. אך כיום אתרים כמו הר הביטוחים מאפשרים לכם לעשות את הבדיקה בקלות מעוררת השראה. כך שאין סיבה שלא תבצעו את הבדיקה הזאת פעם אחת בשנה. כך תוכלו לדעת כי כל הביטוחים שאתם חושבים שיש לכם אכן קיימים. יתרה מכך תהיה לכם אפשרות בכל שנה לקבל הצעות מחיר משתלמות מחברות ביטוח אחרות. כך שאין סיבה שלא תעשו סדר בתיק הביטוח בתדירות קבועה ונמוכה באופן יחסי.

מה מרוויחים על ידי בדיקת תיק הביטוח?

לא סתם רוב האנשים מעדיפים לבדוק את תיק הביטוח שלהם בתדירות גבוהה. הרווח יהיה גדול בהרבה ממה שנדמה לכם בתחילת הדרך. ראשית אתם עושים לעצמכם סדר בראש, תוכלו לבחון אילו ביטוחים חסרים לכם. בנוסף תוכלו לראות אילו ביטוחים כפולים יש לכם, ובכך להסיר חלק מהם. הבדיקה שאותה אתם תבצעו תחסוך לכם כסף רב, ותאפשר לכם לדעת כי אתם מכוסים. כך שאם חלילה תהיה בעיה, יהיה לכם מיד אל מי לפנות בנידון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה