הכול על איתור נזילות מים ורטיבות

הכול על איתור נזילות מים ורטיבות

נזילות מים, תרחיש שלא תמיד גלוי לעין ודווקא שם מתחילה הבעיה! אז בזמן שאתם מנהלים אורח חיים רגיל לפחות על פי דעתכם חשבון המים הולך וגדל בהרבה יותר, ריחות לא נעימים, טפטוף בלתי פוסק של ברז ועוד.

סובלים מטפטוף קטן? קחו בחשבון שככל שיעבור הזמן הטפטוף ילך ויגבר והתוצאה? תקלות גדולות יותר הטומנות בחובן עלויות יקרות יותר. כפי שהבנתם, הנזילה יכולה להתחיל מהאסלה, צנרת בקיר, תקרה, לרבות פיצוץ מפתיע בצנרת- כל אלה  יכולים בהחלט להקשות על איכות חייכם ובסופו של דבר לסכל גם את מכירת הנכס.

איתור נזילות מים- מיגור נזקים בזמן אמת

השלב הראשוני בהליך איתור נזילות מים ידרוש מכם בתחילה להבין את מקור הנזילה, כפי שהבנתם יש נזילות המצויות בתוך המבנה ויש בסביבתו, איך יודעים מאיפה זה באמת מגיע? מכל השירותים והמשימות שיהיה עליכם לטפל בהן זה עניין הנזילה כי אם אל תטפלו בזה בזמן אתם עלולים למצוא בעיה עתידית גדולה יותר.

מרגישים כי חשבון המים שלכם מנופח ביחס לשימושים שלכם? עצרו רגע ייתכן וגם אתם נמצאים באותו הכאוס ובדיוק כאן אתם צריכים את עזרתו של אינסטלטור שיעלה על הבעיה בשלביה הראשונים.

יש לכם נזילה? הנה כמה מקומות שחשוב לאתר את הבעיה

שנייה לפני שאתם מזמינים אינסטלטור נסו לאתר את הנזילה בעצמכם בכך שתסגרו את הספק המרכזי ואז לגשת למונה המים ולראות האם הוא עדיין בתזוזה. יש להאיר לכל פינה לרבות התקרות ולראות אם היא סובלת מרטיבות, עובש וכל השאר. כמו כן חשוב לצאת אל הגינה וגם שם לבדוק את הצנרת לרבות הממטרות.

דרך נוספת זה לסגור את הצנרת למשך שעתיים לפחות אבל קודם לכן לרשום את תצוגת מד המים. לאחר שעתיים לבדוק שוב ואם יש פער גדול סביר להניח שיש לכם נזילה בבית- נזילה שחייב לאתר ויפה שעה אחת קודם.

דבר נוסף שאפשר לעשות זה לשאול את השכנים ואת מצבם הנוכחי, האם הם שמו לב לשינוי עליו אתם מדברים? המקום הבא אליו תיגשו תהיינה האסלות וחדר האמבטיה, האם יש במקום סתימות קשות? זה חשוב לדעת כי אם יש לכם סתימות סביר להניח שתהיינה גם נזילות נוכח מצוף אסלה בעייתי או ידית ניאגרה תקולה.

בעיה נוספת קשורה בנזילה במקלחת עצמה, שם כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק אם הנצרת עדיין רטובה למרות שלא התקלחתם בשעות האחרונות. וכך אם למרות כל החיפושים לא איתרתם דבר ראוי לזמן אליכם נותן שירות שיבחן את הבעיה מקרוב וישים סוף לבעיה.

באמצעות כלים מתאימים, ידע ומפעילים הנכונים תוכלו גם אתם לאתר את הנזילה המתחמקת בקלות רבה- הכול ללא שבר הרס ובעיקר מבלי לדחות את התיקון העלול בסופו של דבר לגדול וכך גם המחיר אותו תצטרכו לשלם.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה