היתרונות של ביטוח passportcard

היתרונות של ביטוח passportcard

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל נמנות עם פוליסות הביטוח המבוקשות והמוכרות ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט. למרות שלכאורה מדובר בביטוח שהוא רשות ואין חובה לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות, מתברר שכל ישראלי המתכנן נסיעה לחו"ל, למעט מיעוט קטן וזניח, רוכש פוליסה של ביטוח passportcard או של אחת מחברות הביטוח האחרות, האמונות על ביטוחי נסיעות. למה חשוב כל כך לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מהם היתרונות של ביטוח passportcard על פני כל בטיוחי הנסיעות של החברות המתחרות? כיצד ניתן לרכוש פוליסת ביטוח כזאת בקלות וביעילות ולהבטיח לעצמכם שהות שקטה ונטולת דאגות בחו"ל? בשורות הבאות נעסוק בביטוחי נסיעות בכלל וביתרונות של ביטוח passportcard המעמידים אותו דרגה אחת מעל כל שאר הביטוחים.

למה חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

כאמור, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, נכון לכתיבת שורות אלה, איננו בגדר חובה. עם זאת, חברות המארגנות טיולים קבוצתיים או גופים המארגנים סיורים וטיולים הן עבור קבוצות הומוגניות והן עבור קבוצות אקראיות, מחייבים את כלל המשתתפים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. זאת, במטרה להפחית ככל האפשר את הסיכונים לחברה המארגנת מצד אחד ולכל אחד מהמשתפים בטיול מצד שני. מנגד, גופים פיננסיים וחברות ביטוח, כמו גם חברות אשראי שונות, נוטים להציע ביטוחים לבעלי כרטיסי אשראי, היכולים לכסות את הסיכונים הסטנדרטיים הכרוכים ביציאה לחו"ל. לכאורה, ניתן להסתדר גם בלי ביטוח. אבל מספיק שחלק מהכבודה של התייר נגנב או נעלם, על מנת להבין את החיוניות של ביטוח כאמור. גם אשפוז בחו"ל או מקרה רפואי אחר, יזכירו לתייר ממילא את הצורך בביטוח. ואם בביטוח רגיל המצב הוא כזה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בביטוח של passportcard, שהוא הביטוח הטוב והיעיל ביותר כיום בשוק הביטוחים לחו"ל.

מהם היתרונות של ביטוח passportcard

היתרון העיקרי של ביטוח passportcard טמון בעובדה שבניגוד לכל שאר חברות הביטוח, המבוטח יכול לקבל תמורה כספית הקשורה לתביעה שלו, עוד בעת השהות שלו בחו"ל. זאת, באמצעות הפעלת הכרטיס המגנטי שנמסר למבוטח לפני הנסיעה ויכול לשמש ככספומט לעת מצוא. לעומת ביטוח passportcard, כל שאר הביטוחים יחזירו כספים או יעניקו פיצויים על אבדל כבודה אל ורק לאחר החזרה לישראל. כתוצאה, עלולה להשהות בחו"ל להיפגע מאד או אפילו להתבטל, אם המבוטח איבד פריטים חיוניים רבים מדיי. לחילופין, הוא יוציא על הפריטים הללו סכומי כסף שאמורים לשמש לצרכי הטיול עצמו, מה שפוגע בהכרח בטיול, גורם לשינוי מסלול או שינוי תוכניות בו עקב גניבה או טיפולים רפואיים. כדאי ליצור קשר כעת ואנו נסדיע לכם ברכישת הפוליסה ובהתאמה שלה לצרכים ולרצונות שלכם. ביטוח פספורטכארד – היהלום שבכתר בביטוחי הנסיעות לחו"ל.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה