הילדים משועממים בחופש הגדול?

הילדים משועממים בחופש הגדול?

מנת בשר אינה רק יוקרה, מנת בשר היא ארוחה שלמה והאורחים שלכם יצאו שבעים ויזכרו היטב את המסיבה. בין אם בחרתם מסיבה קטנה ואישית ובין אם מדובר באירוע גדול, קייטרינג בשרי יהווה עבורכם פתרון מושלם ליצירה של ארוחה משביעה, טעימה ומיוחדת. הקייטרינג הבשרי יכול להתבסס על מנות מוכנות שאנחנו מכינים באותו היום, כמו גם על בשר צלוי שניצלה במקום האירוע וממלא אותו בריחות ביתיים, בטעמים נפלאים והופך אותו למיוחד במינו.

הבשר שגונב את ההצגה – קייטרינג בשרי לשירותך

אחת הארוחות המיוחדות בתפריט בשרי של קייטרינג היא אסאדו ואסאדו במקורה היא צלעות צלויות על אש נמוכה. רבים משתמשים בכותרת הזו לארוחה בשרית כזו אבל לא כולם יודעים להכין אותה כמו שצריך. קודם כל יש להשתמש בנתחים איכותיים. קייטרינג בשרי מבוסס על מוצרים ברמה גבוהה וכאן אנחנו מזמינים אתכם לטעום לפני האירוע. מפגש אחד של טעימות יחסוך הרבה מלים. נתחים איכותיים הם כאלה שרמת השומן בהם היא מדוייקת והריקמה שלהם פריכה ועסיסית. לשם כך יש לטפח את הבקר ולהקפיד על התזונה שלו, אבל בסוף הדרך, צריך שהשף יידע להבחין ברמת הבשר.

האורחים יושבים, הבשר מסתובב. הריח משגע את כולם והעשן מתפזר. ואנחנו יודעים לפזר אותו כי יש לשמור על חום אחיד ונמוך יחסית של האש. האש יוצרת בישול באמצעות חום ובישול כזה, אגב, נקרא אסאדו, צלייה. בדרך כלל השתמשו לצלייה בנתחים שליד הצלעות משום עסיסיותם הטבעית. מכאן ההרגל לקרוא לנתחי צלעות בשם אסאדו אבל מלכתחילה מדובר בשיטת בישול של נתחים עסיסיים. קייטרינג בשרי משתמש, כמו בברזיל, במילה אסאדו לארוחה כולה, המתבססת על צלייה. אם תרצו אז גם הירקות יהיו צלויים על האש, גם העופות ואפילו את הנקניקיות ואת ההמבורגר אפשר לצלות, הכל לבחירתכם ולהצלחת האירוע שלכם.

חרבות מנצחות עם קייטרינג בשרי

בוודאי שמעתם על צלייה באמצעות חרבות ולא מדובר בתקיעת שיפוד פשוטה אלא בהלבשה של נתחי הבשר על חרב, על ברזל שטוח. צריך לדעת להלביש את הבשר על החרבות כדי שהצלעות לא תיפגענה מחד והבשר יהיה יציב מאידך, הרי המרחק שלו מן האש צריך להיות שווה ואחיד. השפים של קייטרינג בשרי יודעים להרכיב את הנתחים בצורה מושלמת ומעל המדורה יתנוססו חלקי צלעות כשהם עומדים ובתוכם חרבות.

אירוע קטן וטעם גדול

הגשת בשר בקייטרינג היא אמנות בפני עצמה, מעבר לבישול שלו. לכן אנחנו משתמשים גם במגשי אירוח בשריים והם מתאימים במיוחד לאירועים קטנים יחסית. המגשים מאפשרים הגשה אישית של כל אורח לצלחתו ויחד עם זאת, מביאים אותם מלצרים. זהו שילוב מנצח בין הרכבה אישית של ארוחה לבין הישיבה ליד שולחנות. התפריטים המגוונים והאפשרויות הרבות יבטיחו לכם הצלחה של האירוע לפחות מבחינת המנות המוגשות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה