הטרנדים החמים של קיץ 2021

הטרנדים החמים של קיץ 2021

עולם האופנה לא קופא על שמריו אפילו רגע אחד. בכל עונה אנחנו שומעים על חידושים וטרנדים, שעשויים להפוך מהר מאוד למגמות חובקות עולם. ממש לפני קיץ 2021, שעתיד להיות שונה מכל מה שהכרנו, הנה סקירה של כמה מהטרנדים הלוהטים ביותר.

קניות אונליין

ישראלים תמיד אהבו לקנות באינטרנט, גם בגדי מותגים, אבל תקופת הקורונה הפכה את הביקוש לקניות מהסוג הזה לחסר תקדים. את הביקור הפיזי בחנויות הבגדים מחליף השיטוט בחנויות במרחב הדיגיטלי, שמצידן עושות הכול על מנת להציע חוויית שימוש ורכישה מלאה עם ממשק מהיר ונוח במיוחד.

אתר Ready Online מביא אליכם בגדי מותגים מובילים. זהו אתר האופנה הראשון בישראל שמביא לרוכשים את מיטב הפריטים הלוהטים של כל המותגים הבולטים בעולם. להבדיל מאתרים אחרים שנוטים להיות סטטיים בקטלוג שלהם, פחות או יותר, ב-Ready Online מציינים את התחלופה הגבוהה של הקולקציות ואת הקטלוג הרחב. קטלוג זה כולל בתוכו גם פריטי אופנה רבים במהדורה מוגבלת, שקשה עד בלתי אפשרי למצוא בחנויות אחרות.

חשיבותה של ייחודיות

בהמשך לסעיף הקודם, נראה שבשנים האחרונות יש עלייה משמעותית בחיפוש אחר פריטים מיוחדים באמת, שאין (כמעט) לאף אחד אחר. חברות האופנה מצידן מחליפות קולקציות בקצב מסחרר ומספקות לאורך השנה מהדורות מוגבלות ו"קולקציית קפסולה" בעלת מראה ייחודי או סיפור מעניין.

כיום אנשים מחפשים לרכוש יותר מאשר פריטי אופנה מעוצבים היטב. פעמים רבות הם מעוניינים לבחור פריט שמבטא בתוכו סיפור, או אפילו תפיסת עולם. דוגמה לכך היא העלייה בפופולריות של פריטי אופנה אקולוגיים, המבוססים בין השאר על אופנה בר-קיימא – פריטים אשר ייצורם נעשה תוך התחשבות בסביבה, באמצעות מיחזור, שימוש בחומרים שאינם מתכלים, פגיעה מינימלית במשאבי הטבע וכן הלאה.

משחררים את האופטימיות

השנה יש כמה מגמות בולטות, חלקן החלו להיות מוצגות באירועי ענק כמו שבוע האופנה בפריז וכבשו מאז את העולם. דוגמה כזו הטרנד ה"כלוא", עם אלמנטים של כליאה על גבי הבגד דוגמת מסגרות, רשתות, אלמנטים ריבועיים וכן הלאה. יכול מאוד להיות שהסיבה לכך היא משבר הקורונה, שהביא לכך שמרבית האוכלוסייה – כולל כמובן מעצבי האופנה, שמושפעים תמיד מהנעשה בעולם – היו צפונים בבתים תקופה ארוכה.

טרנד נוסף, מושפע כנראה גם כן מהקורונה, הוא הנטייה לרכישת בגדי מותגים בגוונים בהירים ועליזים ככל האפשר – למשל ורוד וכתום, בנפרד או בשילוב עם גוונים אחרים. ייתכן מאוד שהסיבה לכך היא השאיפה שלנו לקצת אופטימיות, אחרי תקופה שהייתה מורכבת בוודאי עבור כל אחד ואחת מאיתנו.

אז איך מתחילים?

כמובן שהדרך הטובה ביותר להתרשם מהטרנדים ומהמגמות החמים של קיץ 2021, תרתי משמע, היא לבקר באתר קניות שמקפיד להיות מעודכן ורלוונטי. Ready Online מצליח להתבלט מהבחינה הזו, כשאתם יכולים לבקר בקטלוג המקוון שלו, לבצע רכישה בלחיצת כפתור (עם משלוח מהיר עד הבית) וליצור קשר לכל שאלה או התלבטות.

צילום: CANVA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה