החלפת מצבר עד הבית

החלפת מצבר עד הבית

ברכבים החדשים קל מאד להחליף מצבר, הדבר אינו כרוך בפירוק של חלפים כדי להגיע למצבר אלא בפעולה פשוטה של ניתוק החיבורים הקיימים, הנחת המצבר החדש במיקום זה וחיבור שלו. בזה הסתיימה במהירות ההתקנה של המצבר החדש.

החלפה של מצבר במוסך

בעבר מיקומו של המצבר היה בסמוך למנוע וקשה היה להגיע אליו. היה צורך לפרק כמה דברים ורק אז להגיע למצבר ולבצע את ההחלפה. יש רכבים ישנים אשר היה צורך לפרק חלק מהדשבורד בחלק הפנימי של הרכב כדי לסייע במהלך זה.

זו הסיבה שבעלי הרכבים שנתקעו עם הרכב בגלל בעיית מצבר, נזקקו לשירותי גרר שגררו את הרכב התקול למוסך ושם טיפלו בנושא החלפת המצברים. תהליך הגרירה ועבודת המוסך בזבזו כמה שעות מיום העבודה של הנהג וגם עלו לו ממון רב.

החלפה של מצבר ליד בית הלקוח

מצבר עד הבית היא שיטה חדשנית ויעילה ביותר. אם הנהג אינו מצליח להתניע את הרכב וברור לו שמדובר בבעיה של מצבר, הוא פונה אל המוקד ומדווח להם על התקלה. הוא מעביר את הכתובת שבה הוא ממוקם וגם פרטים על הדגם של הרכב ועל נפח המנוע שלו.

בהתאם למידע זה, המכונאי מוודא שיש לו מצבר תואם ברכב שלו ומיד לאחר מכן הוא יוצא לדרך. לאחר בדיקה של הרכב התקול הוא מיידע את בעל הרכב אם אכן מדובר בצורך של מצבר. הוא מציע לו כמה דגמים של מצברים בטיב מעולה, מסביר לו את ההבדלים ביניהם ובהתאם להחלטתו של הלקוח איש השירות מתקין את המצבר החדש ברכב.

העבודה נעשית במהירות ובמלוא האחריות ולאחר ניסיון התנעה רואים שהמצבר החדש מתפקד. הלקוח משלם לטכנאי את הסכום הכספי שסוכם, מקבל ממנו תעודת אחריות והסאגה הסתיימה.

סוגי מצברים עבור רכבים פרטיים

המכונאי מציע כמה דגמים של מצברים ישראלים ותוצרת חוץ. כל הדגמים המוכרים של המצברים מיוצרים במפעלים מעולים כבר שנים רבות ולכן אפשר לסמוך עליהם שהם ישרתו את הלקוח לפרקי זמן ארוכים.

כל יצרן מחליט על העלות של המצבר ולכן יש הבדלים בדרך כלל של עשרות שקלים ביניהם ובנוסף לכך הוא מעניק תקופת אחריות. הממוצע הוא 12 חודשים, אך יש יצרנים רבים שנותנים תקופת אחריות ארוכה יותר. בדרך זו הלקוח יוכל ליהנות מהדגם המוצלח של המצבר לאורך תקופה ארוכה.

מדי פעם כדאי להגיע לחשמלאי כדי שיבדוק את מצבו של המצבר. אם הוא רואה שנותרה כמות קטנה ביותר של נוזל, קיימת סבירות שבקרוב מאד הנוזל יתרוקן לחלוטין ויהיה צורך בהתקנת מצבר חדש. החשמלאי ממליץ ללקוח לבצע החלפה של המצבר ללא דיחוי כדי שלא ייתקע עם הרכב בעוד שבוע או שבועיים. הלקוח מקבל את ההמלצה ומחליף מידית את המצבר לחדש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה