החכרת קרקע חקלאית – אם גם אתם מחפשים חלופה לתוכניות החיסכון נטולות הריבית של הבנקים, כדאי שתכירו את אחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר!

החכרת קרקע חקלאית – אם גם אתם מחפשים חלופה לתוכניות החיסכון נטולות הריבית של הבנקים, כדאי שתכירו את אחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר!

משקיעים רבים כיום בוחרים להשקיע את כספם בקניית שטח חקלאי. רכישת קרקע חקלאית להשקעה הפכה לאחד מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר, ולא בכדי. אם גם לכם נמאס מהריבית האפסית שכל מסלולי הבנקים מציעים לכם ואתם מחפשים חלופה שתניב לכם לא מעט אחוזי תשואה, אפשרות זו של רכישת קרקע חקלאית להשקעה, קניית שטח או החכרת קרקע חקלאית יכולה לעניין אתכם. אך רגע לפני שניגע בכל הפרטים אודות אפיק ההשקעה שהפך מבוקש במיוחד בשנים האחרונות, חשוב שתכירו את כל היתרונות בגינן משקיעים רבים בוחרים דווקא החכרת קרקע חקלאית, קניית שטח או רכישת קרקע חקלאית להשקעה. ראשית, חשוב לדעת כי עלות החכרת קרקע חקלאית ורכישתה זולה בעזרות אחוזים בהשוואה לרוב ככל עסקאות הנדל"ן בישראל. הסיבה לכך שקרקעות חקלאיות זולות כל כך נובעת מהעובדה הפשוטה כי לא ניתן לעשות בהן כל שימוש מלבד צורכי חקלאות. אם חשבתם שתרכשו קרקע חקלאית להשקעה ומיד לאחר מכן תתחילו לבנות את בית חלומותיכם, כדאי שתחשבו שוב. הקרקעות החקלאיות מיועדות לצורכי חקלאות בלבד כך שלא ניתן לבנות עליהן דבר. אז מה בדיוק אפשר לעשות איתן וכיצד הן מהוות אפיק השקעה אטרקטיבי במיוחד? זה הזמן להכיר לכם את הליך ההפשרה. א.ב מוראנו עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים ומכירים היטב את כל התהליכים שהקרקע צריכה לעבור בכדי להסב למשקיעים המאושרים את התמורה המקסימלית על השקעתם.

 

הכירו את הפוטנציאל הגלום דווקא בקרקעות שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד צורכי חקלאות – הליך ההפשרה!

הליך ההפשרה הוא הליך במסגרתו הקרקע משנה את ייעודה והופכת מקרקע חקלאית שלא ניתן לעשות בה דבר מלבד צורכי חקלאות, לקרקע מופשרת ומוכנה לבניית בית חלומותיכם, אזורים מסחריים או בניינים גבוהים. הליך ההפשרה מוביל אותנו ליתרון השני והגדול שמושך לא מעט משקיעים בישראל. היתרון השני הוא פוטנציאל רווח גדול במיוחד של עשרות ואף מאות אחוזי תשואה על הכסף שלכם. במידה ובחרתם נכון החכרת קרקע חקלאית ורכישתה בהתאם לכל הנקודות החשובות שנביא מטה, הליך ההפשרה שהופך את הקרקע החקלאית לכזו שניתן לבנות עליה, יניב לכם את אחוזי התשואה המיוחלים. כפי שהזכרנו, קרקעות חקלאיות נמכרות במחירים זולים במיוחד בשל העובדה הפשוטה שלא ניתן לעשות בהן דבר מלבד חקלאות. הליך ההפשרה מאפשר לעשות שימושים רבים נוספים בקרקע אשר מעלים את ערכה במאות אחוזים. כל מטרתו של המשקיע בהליך החכרת קרקע חקלאית ורכישתה חקלאיות היא לרכוש קרקע בזול בעודה מיועדת למטרות חקלאות, להעביר את הקרקע את כל שלבי ההפשרה וליהנות מהכפלת ואף שילוש ערכה. א.ב מוראנו מכירים את כל הדרכים הטובות ביותר לאתר אזורים אטרקטיביים של החכרת קרקע חקלאית וקרקעות בעלות סיכויי הפשרה גבוהים במיוחד תוך זמן יחסית קצר. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע את כספכם בהליך החכרת קרקע חקלאית ומכירתם לאחר שלבי ההפשרה, חשוב שתכירו את כל הטיפים החשובים שיסייעו לכם לבחור נכון את הקרקעות האטרקטיביות ביותר.

 

גורם הסיכון המרכזי בעסקה – הליך ההפשרה המיוחל מאחר להגיע

ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי אף אחד לא יכול לדעת מתי הליך ההפשרה המיוחל יצא לפועל. כלומר, גורם הסיכון בכל עסקת החכרת קרקע חקלאית או בקניית שטח חקלאי הוא מועד ההפשרה. אנשים שבחרו להתחדש עם קרקעות חקלאיות ללא בדיקות מקיפות והקפדה על כל הדגשים, נאלצים להתמודד עם קרקע חקלאית שלא עוברת את הליך ההפשרה המיוחל במשך שנים ארוכות. א.ב מוראנו אשר עוסקים בתחום מזה לא מעט שנים מכירים את כל הדרכים לאתר נכון את הקרקעות הטובות ביותר בעלות פוטנציאל הפשרה מהיר. אספנו עבורכם כמה מהנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים להכיר על מנת שתצליחו לבחור נכון החכרת קרקע חקלאית שתעבור הליך הפשרה תוך זמן קצר יחסית. אז הנקודה הראשונה היא היכרות עם תוכנית המתאר של הקרקע. תוכנית המתאר היא מעין תעודת זהות של הקרקע בעזרתה אתם יכולים להתרשם אודות מצבה. בתוכנית המתאר ניתן לראות האם הקרקע מיועדת להפשרה או שמא תאלצו להמתין עוד שנים ארוכות עד להתקדמות בנושא. א.ב מוראנו בוחרים אך ורק קרקעות המיועדות להפשרה. קרקעות שאינן מיועדות להפשרה ימכרו במחירים זולים יותר בשל העובדה הפשוטה שהן רחוקות יותר מהיעד ומגלמות סיכון גבוה, אך בכל זאת לא מומלץ להתעסק עם קרקעות שאינן מיועדות להפשרה.

 

כל המשמעויות שאתם חייבים להבין ממחיר הקרקע – בשונה מאפיקי השקעה רבים, מחירים נמוכים הם דווקא תמרורי אזהרה!

הנקודה השניה אליה אתם חייבים להתייחס בבחירת החכרת קרקע חקלאית ורכישת קרקע חקלאית להשקעה היא המחיר. בהליך החכרת קרקע חקלאית להשקעה, המחיר אומר המון ומעיד על מצבה של הקרקע. בשונה מהשקעות רבות בהן מחירים נמוכים מוגדרים כמציאה, באפיק השקעה זה המחירים הנמוכים מהווים תמרור אזהרה של ממש. ברוב המקרים, מחירים נמוכים בצורה משמעותית מהמחיר הממוצע בשוק מעידים על כך שהקרקע רחוקה מאוד מהליך ההפשרה. לא אחת מתגלה כי המחיר הנמוך נובע מבעיות שונות בקרקע שעתידות לבלום את שלבי ההפשרה, מרעלנים מסוכנים שהתגלו בקרקע, ממיקום לצד אזורים שעתידים אף הם למנוע את ההפשרה ועוד. א.ב מוראנו עורכים בדיקות מקיפות אודות כל האזור בו הם רוצים לבחור החכרת קרקע חקלאית כך שהם מכירים את המחיר הממוצע היטב. במידה והם מאתרים קרקע המוצעת למכירה במחירים זולים משמעותית ממחיר השוק, הם יודעים לנקוט במשנה זהירות ולבדוק היטב את כל המשתנים שעתידים לפגוע בהליך ההפשרה.

 

יורדים לשטח – וודאו שהקרקע סמוכה לקרקעות שכבר עברו את הליך הפשרתן

לאחר שנגענו בתוכנית המתאר ובמחיר הקרקע, הגיע הזמן לרדת לשטח. הנקודה הבאה תצריך מכם להגיע באופן פיזי לקרקע בה אתם מתעניינים ולבחון היטב את כל האזור בו היא ממוקמת. חשוב לדעת כי ישנם לא מעט אתרים ממשלתיים או אזורים מסויימים שלא יעברו הליך הפשרה כלל. במידה והקרקע שלכם ממוקמת בקרבת פארקים גדולים, שטחי ציבור, שטחים המיועדים לנתיבי תחבורה עתידיים או בסיסים צבאיים, קיים סיכוי גבוה שהקרקע לא תעבור את הליך הפשרתה בקלות. א.ב מוראנו המתמחים בתחום קניית שטח למשקיעים בוחרים אך ורק קרקעות מיטביות שעתידות לעבור את הליך ההפשרה בעתיד הקרוב. החכרת קרקע חקלאית באזורים שצויינו מעלה נחשבת למסוכנת כך שייתכן שתאלצו להמתין שנין ארוכות עד לקבלת אחוזי התשואה המיוחלים. מעבר לכך, חשוב לוודא כי הקרקע בה אתם מתעניינים ממוקמת בקרבת קרקעות דומות שכבר עברו את הליך ההכשרה. הוועדות הממונות על כל נושאי המקרקעין לא אוהבות להפשיר קרקעות שאינן סמוכות לקרקעות מופשרות בכדי למנוע מובלעות עירוניות. קרקעות הסמוכות לקרקעות מופשרות ימשיכו רצף מסודר ואחיד של אזורים מופשרים ולכן הן הקרקעות בהן אתם מתעניינים. א.ב מוראנו מקפידים לבחור בהליך רכישת קרקעות חקלאיות להשקעה אך ורק קרקעות העונות על כלל הנקודות שצויינו מעלה על מנת להבטיח השקעה טובה ומשתלמת.

 

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה .

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה