הדפסה על עץ – יופי עם אישיות

הדפסה על עץ – יופי עם אישיות

עץ הוא חומר גלם פופולרי מאוד באופן כללי. הוא משמש בין השאר לבניית פרגולות, ייצור שולחנות, פרקטים, ארונות, שידות ועוד ועוד. גם לצורך הדפסת תמונות עץ הוא אופציה שכדאי מאוד לקחת בחשבון – משום שכל היתרונות שלו באים לידי ביטוי גם כשהוא משמש כמצע לתמונה מכל סוג שהוא.

סינרגיה מוצלחת

תמונות הן חלק בלתי נפרד מכל חלל כמעט. הן תלויות בסלונים שלנו וגם בחדרי השינה והילדים, ניצבות על גבי סטנדים בכניסה לבית או על השידה, גם במשרדים ובחללים המשמשים למטרות עסקיות אחרות יש לא מעט תמונות – וכולן מוסיפות יופי, חן ועניין למרחב.

כשהתמונה מודפסת על עץ נוצרת סינרגיה בין המשטח לבין התמונה, ובפרט אם היא נבחרה בחוכמה ובתשומת לב. הסינרגיה הופכת את התוצר של ההדפסה על העץ למרשים במיוחד, ובעקבותיו גם החלל משתדרג במידה משמעותית.

עמידות לטווח ארוך

הדפסה על עץ איכותי – למשל מייפל – מבטיחה עמידות גבוהה במיוחד ובהתאם מקסימום נחת מהתמונה במשך שנים רבות. בהקשר זה חשוב לציין כי נדרשת הקפדה לא רק על איכות העץ אלא גם על איכותה של ההדפסה עצמה. למעשה לא כל בית דפוס יודע לבצע הדפסות מסוג זה, אבל כשמגיעים למקום שכן מצויד במכונה מתאימה וכבר צבר ניסיון בניצול העץ למטרה זו, התוצאה תהיה מרשימה מאוד – תמונה חדה עם הפרדת צבעים מושלמת וכאמור סינרגיה עם העץ עצמו.

תמונה עם אישיות

המרקם הייחודי של העץ הופך כל הדפסה עליו למעניינת ומיוחדת. בהתאם התוצאה היא תמונה שיש לה אישיות של ממש. תמונות שהודפסו על גבי חומר גלם זה הן מתנה נהדרת כשבמקרה כזה כדאי לבחור תמונה שיש לה משמעות מיוחדת מבחינת מקבל או מקבלת המתנה, וגם דרך מעולה לשדרג חלל – בפרט מתאימה האופציה של הדפסה על עץ לחללים עם עיצוב כפרי או עיצוב רטרו וזאת בזכות תחושת הנוסטלגיה שהם מעוררים.

אילו תמונות מתאימות עבור הדפסה על עץ?

על-מנת שהתוצאה של הדפסה על עץ תהיה הטובה ביותר האפשרית חשוב להקדיש תשומת לב גם לתמונה עצמה. באופן עקרוני אפשר להדפיס כל תמונה על חומר זה, אבל על-מנת להבטיח סינרגיה מיטבית, כדאי להעדיף תמונות בגוונים חמימים ובצבעי האדמה למיניהם.

מבחינת תוכן התמונה, האפשרויות רבות: תמונה שמנציחה רגע משפחתי, תמונת נוף, כרזת פרסומת לצורך עיצוב חלל כלשהו, שקיעה יפה ויש כמובן עוד אופציות. מבחינת הגודל, הדפסה על עץ אפשרית גם על משטחים קטנים וגם על גדולים יותר. חשוב לוודא שהתמונה שנבחרה נראית חדה ויפה בגודל הרצוי. חברה רצינית עם ניסיון בהדפסות מכל הסוגים ובפרט על עץ תשמח לייעץ לכם לגבי מידת ההתאמה של כל תמונה לכל גודל של משטח, כך שתוכלו להגיע לתוצאה היפה ביותר האפשרית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה