הגדלת חזה באופן טבעי

הגדלת חזה באופן טבעי

היו שנים שבהן ניתן היה להבחין מרחוק באישה שעברה ניתוח להגדלת חזה. זאת, מכיוון שרוב השתלים היו גדולים מאוד ונראו בולטים הרבה מעבר לרגיל. אבל בימינו יותר ויותר נשים מבקשות לעצמן חזה גדול במראה שמחקה שדיים טבעיים ולא לוקח בחשבון רק את הגודל, אלא גם את הצורה ואת הפרופורציות.

אין ספק שהגדלת חזה במראה טבעי, נמצאת במגמת עלייה. למרבה המזל, יש היום מספר פרוצדורות להגדלת חזה ומגוון של סוגי שתלים שמסוגלים להעניק לך את תוצאות שנראות טבעיות ביותר.

מיקום שתלים מתחת לשריר

יש שתי דרכים להצבת השתלים בשד:

  • מעל לשריר החזה
  • או מתחת לשריר החזה

הצבת שתל השד מתחת לשריר החזה מספקת לחלקו העליון של השד שיפוע יותר טבעי והדרגתי. טכניקה זו מתאימה בדרך כלל למטופלת בעלת גוף רזה וחזה קטן, עם מעט מאוד רקמות שד טבעיות שאיתן המנתח יכול לעבוד.

רקמת השד הטבעית יכולה להסוות את שוליו של השתל. מסיבה זו:

  • אם יש לך רקמות שד כלשהן, השתל שלך ייראה טבעי יותר.
  • אם אין לך מספיק רקמות טבעיות, הצבת השתל מתחת לשריר עשויה להועיל. השריר יעזור לרכך את מראה השתל.

מהו החיסרון של הצבת השתל מתחת לשריר?

הצבת שתל מתחת לשריר עלול ליצור עיוות תזוזתי (animation deformity). המשמעות היא שהשתל יזוז כאשר את מפעילה את שרירי החזה שלך. לכן, אם את רקדנית, שחיינית או עוסקת באופן קבוע בתרגילים שמניעים את פלג הגוף העליון שלך – מיקום השתל מעל לשריר עשוי להיות אפשרות טובה יותר עבורך.

השתלת שומן

השתלת שומן לצורך הגדלת החזה, היא אחת הדרכים להשגת תוצאות טבעיות ביותר. הליך זה כולל:

  • יניקת שומן מאזור אחר בגופך (כמו הבטן או הירכיים)
  • הכנסת השומן שנשאב אל השדיים שלך, כדי להוסיף להם נפח

הליך זה של השתלת שומן ניתן לעשות לא רק במקום ניתוח להצבת שתלים, אלא גם בשילוב עם ניתוח להגדלת חזה באמצעות שתלים. זאת, כדי לעזור לשתל להתיישב בצורה טבעיות יותר ולתקן פגמים כלשהם שיוצר השתל.

מהו היתרון בשימוש בהשתלת שומן?

השימוש בשומן בלבד להגדלת החזה מציע יתרון אחד ברור והוא – שדיים שנראים ומורגשים טבעיים לחלוטין, ואין שום סיכוי שתזדקקי לניתוח נוסף מתישהו בעתיד.

אל תשכחי שניתוח נוסף בעתיד, הוא כמעט בטוח בכול מקרה של השתלות שדיים, מכיוון שהשתלים לא מחזיקים מעמד לנצח.

שתלים קטנים יותר

אם את כבר טורחת לעבור ניתוח להגדלת חזה, יכול להיות שתתפתי לבחור בשתלים הגדולים ביותר שאפשר, כי את חושבת לעצמך ״אם כבר אז כבר, עדיף שאבחר בחזה מפואר ומרשים״. אבל קחי בחשבון ששתלים גדולים מדי ולא פרופורציונליים לגופך, עלולים בסופו של דבר להיראות מזויפים.

השתלים מגיעים במגוון גדלים ונפחים. כדי לבחור בשתלים שיציעו מראה טבעי יותר, המנתח הפלסטי יעריך כמה פרמטרים:

  • הגובה שלך
  • מבנה הגוף שלך
  • איכות העור שלך
  • מידת המתיחות של העור
  • כמות רקמת השד הטבעית
  • ותכונות פיזיות אחרות

ורק אז יציע לך המנתח את הצורה, הקוטר והנפח של השתל המתאים ביותר לגוף שלך.

בחירת השתל הנכון היא אמנם לגמרי אינדיבידואלית, אבל תמיד מומלץ להסתמך על ניסיונו ומומחיותו של המנתח שלך. הוא יוכל להמליץ לך על השתל שישיג את היעדים שאת מבקשת לעצמך, מבלי לפגום במראה הטבעי שלך ומבלי לשוות לך מראה גרוטסקי שגם עשוי להכביד על חיי היומיום שלך.

שתל אנטומי או שתל עגול

  • שתלים אנטומיים ממולאים בג׳ל סיליקון סמיך וחזק יותר מהסוג הנמצא בשתלי הסיליקון המסורתיים. ומכיוון שיש להם צורה של טיפת דמעה, הם נחשבים לשתלים שמציעים מראה של שדיים טבעיים יותר.
  • שתלים עגולים מתאימים לאלה המבקשות חזה מלא יותר. אם את בעלת גוף רזה, הבחירה בשתלים עגולים עלולה להסתיים במראה פחות טבעי. שתלים אלה מתאימים יותר לנשים שרוצות להרים את החזה שנפל לאחר הלידות שלהן, ולהחזיר את המלאות לחלק העליון של החזה שלהן.

אמצעי המחשה – לבחירה בהגדלת החזה המתאימה ביותר

קיימים היום סימולטורים, אמצעי המחשה, שמיועדים לסייע לך לראות כיצד תראי לאחר השתלת החזה. באופן זה תוכלי לראות את התוצאות עוד לפני הניתוח, ולבחור בהגדלת החזה המתאימה לך ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה