האתר שלכם בתחתית תוצאות החיפוש?

האתר שלכם בתחתית תוצאות החיפוש?

במהלך השנים האחרונות גוגל החליטו שזה לא מספיק שבאתר יהיה רק תוכן אלה חווית המשתמש היא עכשיו דבר חשוב גם כן לגוגל.
זאת אומרת שלא מספיק לגוגל רק תוכן איכותי היא רוצה שלגולש יהיה קל להשתמש באתר, והתמצאות בקלות ובנוחות ועוד דברים אשר ישפיעו לטובה על חווית המשתמש.

למה האתרים האיכותיים נמצאים בראש התוצאות?

1. התאמה לפלאפון הסלולרי- עיצוב אתר למסכים גדולים ורחבים ועיצוב אתר לסמארטפונים אילו דברים מאד שונים אחד מן השני, הסמארטפון הוא צר ברוחבו וארוך ואילו מסך של טבלאט ומחשב הם מסכים מאד רחבים לעומת הסארטפון.
קידום של אתר יושפע מאד עם האתר יתאים את האתר בצורה נכונה לגלישה בסמארטפון.

2. עיצוב ברמה מוגזמת- סוג כזה של עיצוב זה עיצוב שאולי נראה טוב ומושך אך הוא כבד ומכביד מאד על האתר, לדוגמא עיצוב המשתמש בתמונות כבדות משקל או עיצוב הכולל כמות גדולה של אנימציות.

4. שגיאות טכניות- כאשר אתם מעצבים אתר בצורה לא נכונה כך יהיה קשה לאתר תקלות טכניות והדרך הכי טובה להימנע משגיאות טכניות היא למעשה לבדוק כל עמוד חדש שיוצרים בצורה יסודית.

5. פרסומות- אף אחד לא אוהב פרסומות ברמה מציקה ומוגזמת אך אין מה לעשות פרסומות הם דרך חשובה מאד להתקדם ברחבי האינטרנט.
אך ישנם אתרים שמשתמשים בפרסומות שנפתחות בהמון עמודים או בפרסומות שלא ניתן לעשות אחורה ולצאת מהן.

חשוב להבין שכמה שתנסו לתרום יותר לחוויית המשתמש כך כנראה גם הגולש ישאר זמן רב יותר ויותר באתר באופן פעיל, חשוב לדאוג לעיצוב מאד מושך עין כי רוב הגולשים בוחרים עם לצאת או להישאר באתר במהלך שלושת השניות הראשונות בהן הם צופים באתר.

אם והאתר מבולגאן ולא מאורגן לצטרכו לסדר אותו מחדש, ללא ספק לא תוכלו להתחיל קידום אתרים עם יש דברים שמאטים אתכם באופן ברור ולכן תצטרכו להעיזר באיש מקצוע מקצועי ואמין שידאג לסדר את האתר שלכם וכאשר הוא יהיה במצב טוב להתחיל בהליך של שירותי קידום אתרים seo אורגני ולהביא את העסק שלכם לחשיפה אינטרנטית נרחבת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה